حضور حماسی مردم مظهر اقتدار ایران اسلامی است
کد خبر: 4110539
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

حضور حماسی مردم مظهر اقتدار ایران اسلامی است

استاندار گیلان حضور پرشور مردم در اجتماع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تجلی ولایتمداری خواند و گفت: این حضور حماسی و با بصیرت مردم نشاندهنده پایداری و مظهر اقتدار ایران اسلامی است.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 8 دی‌ماه در حاشیه اجتماع باشکوه بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری رشت) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در روز تجلی ولایتمداری، اظهار کرد: مردم با حضور آگاهانه و بصیرت خودشان برای همگان الگوی ولایتمداری هستند.

وی با بیان اینکه مردم سرافراز ایران اسلامی همیشه در مسیر حق و راه نورانی شهدا حرکت کرده‌اند، افزود: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مردم ولی نعمت ما هستند لذا حضور حماسی و با بصیرت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، نشاندهنده پایداری، استحکام و مظهر اقتدار ایران اسلامی است.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید قدردان حضور و همراهی مردم بود، گفت: باید همراهی و همدلی مردم را ارج نهاد و با ارائه خدمات شایسته مردم عزیز ایران، در تعالی بیش از پیش نظام اسلامی کوشا باشیم.

عباسی حفظ و رهروی از راه شهدا، پیروی از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب را موجب رشد و بالندگی کشور عنوان و تصریح کرد: این همدلی و انسجام قطعا موجب عصبانیت دشمنان و خوشحالی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

وی ضمن قدردانی از حضور حماسی و ولایی مردم رشت در اجتماع روز بصیرت، ادامه داد: مردم گیلان در هشتم دی و مردم ایران در نهم دی، بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند و این نشان از آگاهی، بصیرت و روحیه انقلابی آنان دارد.

انتهای پیام
captcha