ثبت‌نام حج تمتع در فارس از 30 دی آغاز می‌شود
کد خبر: 4110244
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

ثبت‌نام حج تمتع در فارس از 30 دی آغاز می‌شود

مدیر سازمان حج و زیارت فارس زمان آغاز ثبت‌نام حج تمتع 1402 را در این استان، 30 دی‌ماه جاری اعلام کرد.

علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارسعلیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، زمان آغاز ثبت‌نام حج تمتع 1402 را در این استان 30 دی‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: این کار در صورت ایجاد شرایط کامل آغاز خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه پیش از این پیش‌ ثبت‌نام را اعلام کرده‌ایم، افزود: مرحله اول حج تمتع 1402 برای زائرانی است که سال 99 نوبت آن‌ها بوده است، اما به‌دلیل شرایط کرونا اعزام نشدند. مرحله دوم شامل افرادی است که قبض ودیعه‌گذاری آن‌ها برای 29 اسفند سال 85 است؛ همچنین مرحله سوم 31 فروردین 86، مرحله چهارم اردیبهشت 86 و اولویت پنجم خرداد 86 به بعد به‌صورت روزشمار است.

زینلی با یادآوری اینکه اطلاعیه تکمیلی مجددا اعلام خواهد شد، در خصوص آخرین مهلت ثبت‌نام نیز گفت: مهلت ثبت‌نام تا تکمیل کاروان‌ها ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: لازم است افراد مشروحه در اولویت‌های دوم تا پنجم در صورت تمایل به تشرف، از هم‎اکنون برنامه‌ریزی لازم را داشته و نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه Reserve.haj.ir  و نیز تکمیل مدارک خویش به‌ویژه تهیه گذرنامه دارای اعتبار و اخذ کد رهگیری اقدام کنند، در غیر این صورت امکان انتخاب کاروان و ثبت‌نام را نخواهند داشت.

مدیر سازمان حج و زیارت فارس در پایان یادآور شد: متقاضیان برای اعزام سفر حج تمتع سال 1402 باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار اول دی‌ماه 1402 باشند.

انتهای پیام
captcha