تشکیل دبیرخانه معارف انقلاب اسلامی در فارس
کد خبر: 4109625
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

تشکیل دبیرخانه معارف انقلاب اسلامی در فارس

به‌منظور تبیین و ترویج مبانی اندیشه اسلامی برای ایجاد جامعه تراز انقلاب اسلامی، دبیرخانه معارف انقلاب اسلامی در استان فارس تشکیل شد.

ششمین نشست هم‌اندیشی مسئولان انجمن‌های اسلامی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام فاطمیه، ششمین نشست هم‌اندیشی مسئولان انجمن‌های اسلامی ادارات، بانک‌ها و کارخانجات استان فارس با موضوع جهاد تبیین فاطمی و آموزش سواد رسانه‌ای از منظر رهبر معظم انقلاب امروز، 4 دی‌ماه در سالن اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در شیراز برگزار شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین میان دور، مدرس حوزه و دانشگاه و مسئول دبیرخانه معارف انقلاب اسلامی استان فارس در حاشیه این مراسم از تشکیل دبیرخانه معارف انقلاب اسلامی با هدف تبیین و ترویج اندیشه‌های فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای فهم صحیح از عقبه فکری انقلاب و بررسی مبانی اندیشه اسلامی جهت ایجاد تراز انقلابی در جامعه در شیراز خبر داد.

سپس استرحام، معاون پژوهشی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز به تحلیل و بررسی وقایع اخیر در جامعه و نقش رسانه‌های معاند در تشویش و تحریف افکار اقشار مختلف مردم و آموزش ارتقای سواد رسانه‌ای پرداخت.

در پایان نشست هم‌اندیشی مسئولان انجمن‌های اسلامی ادارات، بانک‌ها و کارخانجات فارس، یکی از کارشناسان معاونت اجتماعی سپاه فجر استان در خصوص بررسی آسیب‌های اجتماعی در بین دختران و پسران و راهکارهایی جهت مقابله با این آسیب‌ها مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام
captcha