راه‌اندازی ۵ ایستگاه صلواتی برای استقبال از زائران پیاده حرم رضوی
کد خبر: 4109205
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

راه‌اندازی ۵ ایستگاه صلواتی برای استقبال از زائران پیاده حرم رضوی

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: همزمان با ایام فاطمیه(س)، ۱۲۰۰ زائر پیاده عراقی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند که پنج ایستگاه صلواتی برای استقبال از آنها فعال شده است.

زائران پیادهحسین رضایی، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه(س) عراقی‌های مقیم ایران پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س) برای تشرف به حرم مطهر رضوی به مشهد می‌آیند.

وی افزود: کاروان 1200 زائر پیاده عراقی که اکنون در مسیر تشرف به مشهد هستند فاصله قدمگاه تا مشهد را برای مشرف شدن به حرم رضوی با پای پیاده طی می‌کنند.

رضایی ادامه داد: برای استقبال و پذیرایی از این کاروان از مسیر قدمگاه تا مشهد، پنج ایستگاه صلواتی بین مسیرهای قدمگاه، فخرداوود، بینالود، ملک‌آباد و رباط خاکستری فعال شده است.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: زائران این کاروان، دوشنبه‌شب همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) وارد مشهد می‌شوند و پس از زیارت و عزاداری به شهرهای خود بازمی‌گردند.پیاده‌روی در فاصله قدمگاه تا مشهد به‌مدت سه روز طول خواهد کشید و این پنج ایستگاه که از دیروز فعال شده‌اند، تا سه روز به زائران پیاده خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی درباره ارائه خدمات ایستگاه‌های بین راهی گفت: این خدمات شامل خدمات رفاهی، اسکان، پذیرایی و خدمات بهداشت و درمان می‌شود.

انتهای پیام
captcha