تشکیل بسیج مردمی پروژه مردمی‌سازی امام امت بود
کد خبر: 4109139
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

تشکیل بسیج مردمی پروژه مردمی‌سازی امام امت بود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه مردمی‌سازی دولت به منزله فعال‌سازی ظرفیت عظیم مردم در حل مسائل است، گفت: تشکیل بسیج مردمی ابر پروژه مردمی‌سازی امام امت بود.

نشست مدیران و فعالان مردمی در حوزه فرهنگی و اجتماعی با دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، سیداحمد عبودتیان، دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، 2 دی‌ماه در جمع مدیران و فعالان مردمی در حوزه فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه مردمی‌سازی دولت به منزله فعال‌سازی ظرفیت عظیم مردم در نظام حل مسائل است، گفت: امام خمینی(ره) بر اساس استفاده از همین مهم و شکل دادن حلقه‌های مردمی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و پس از پیروزی نیز در تمامی امور از ظرفیت مردمی‌سازی به خوبی بهره برد که جهادسازندگی، نهضت سوادآموزی و... نمونه‌هایی از مردمی‌سازی به شمار می‌روند البته تشکیل بسیج مردمی ابر پروژه مردمی‌سازی امام امت بود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از قدرت و صلابت منطقه‌ای و جهانی ما هراسان و عصبانی شده است بیان کرد: در طول این چهل و اندی سال دشمنان ما هر آنچه اراده کرده‌اند، جمهوری اسلامی مانع تحقق اراده آنان شده به طور مثال در سوریه اراده کردند بشار اسد را ساقط کنند اما اراده جمهوری اسلامی بر اراده آنان فائق آمد یا در یمن اراده کرده یمن نباشد اما بازهم جمهوری اسلامی اراده آنان را درهم شکسته است.

عبودتیان افزود: امروز دشمن به خوبی می‌داند که مسئله براندازی ناممکن است اما تلاش خود را بر ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی متمرکز کرده و از دوسال پیش تمام برنامه ریزی‌ها را انجام داد تا بتواند فتنه 1401 را در کشور رقم زند.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به پیشرفت‌های عظیم جمهوری اسلامی گفت: کشوری که در دوران دفاع مقدس محتاج یک باند بهداشتی بود امروز به جایی رسیده که بنا به اظهارات صهیونیست‌ها از قدرت تسلیحاتی و موشکی عظیمی برخوردار است و البته امروز اردوهای راهیان پیشرفت برای دانش آموزان و دانشجویان ما ضروری است تا نسل جوان ما بداند آنچه در فضای مجازی علیه ما مطرح می‌شود و ما را متهم به عدم پیشرفت می‌کنند، دروغی بیش نیست.

عبودتیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع مهم جمعیت و خانواده اظهار کرد: متأسفانه در باب این موضوع درک درستی از خطر پیری جمعیت هم در جامعه و هم در بین برخی مسئولان احساس نشده و چنانچه این اتفاق بیفتد و مردم خطر جمعیت را درک کنند حتی پای مسئولان نیز نخواهند ایستاد.

وی در بخش پایانی سخنان خود، رهبر معظم انقلاب را استاد تبشیر خواند و گفت: در سخنان ایشان سراسر امید به آینده موج می‌زند و قطعاً آینده‌ای روشن در انتظار این کشور و نظام قرار دارد و ان‌شاءالله با مردمی‌سازی دولت و واگذاری امور به مردم شاهد ایرانی قوی در تمامی زمینه‌ها خواهیم  بود.

انتهای پیام
captcha