دوره تربیت مربی قرآن به زبان انگلیسی در اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 4109050
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

دوره تربیت مربی قرآن به زبان انگلیسی در اهواز برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآنی آل محمد(ص) اهواز از برگزاری دوره تربیت مربی و دوره‌های آموزش حفظ قرآن به زبان انگلیسی در این مؤسسه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن، جذب مربیان بیشتر برای گسترش چرخه آموزش قرآن به یک زبان جهانی است.

سیده مریم حسینیسیده‌مریم حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی آل محمد(ص) اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری دوره تربیت مربی و دوره‌های آموزش حفظ قرآن به زبان انگلیسی در این مؤسسه خبر داد و گفت:  هدف ما از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم، جذب مربیان بیشتر برای گسترش چرخه آموزش قرآن به یک زبان جهانی است که در دوره کنونی جذابیت بالایی برای کودکان و نوجوانان دارد.

وی انتشار خوبی‌ها را یکی از اهداف مؤسسه قرآنی آل محمد(ص) در آموزش مفاهیم و حفظ قرآن به زبان انگلیسی بیان کرد و افزود: قرآن می‌تواند حال همه را خوب کند. مانند عطری که وقتی در فضا پخش می‌شود، باعث خوب شدن حال خود و اطرافیان خود می‌شود، نشر قرآن کریم نیز می‌تواند این حال خوب را ایجاد کند.

حسینی ادامه داد: هدف دیگر ما از آموزش قرآن به زبان انگلیسی، جذب مخاطب است. تجربیاتی که در پانزده سال گذشته از طریق ارتباط با کودکان و نوجوانان کسب کردم، نشان داد یکی از علایق آنها آموزش و فراگیری زبان انگلیسی است. از این رو می‌خواهیم از این قالب برای آموزش مفاهیم قرآن بهره ببریم. 

مدیر مؤسسه قرآنی آل محمد(ص) اهواز اهتمام به آموزش قرآن به زبانی دیگر را نیاز روز برشمرد و گفت: بچه‌های امروز نیاز روز خود را شناخته‌اند. زبان انگلیسی، زبانی جهانی است و فضای مجازی که با آن سروکار داریم از این زبان بهره می‌برد. بنابراین باید به زبان این نسل مجهز شوم و قرآن را متنوع و جذاب آموزش دهم و از این طریق تهدید فضای مجازی را با شناخت این نیاز تبدیل به یک فرصت خوب کنم.  

این مربی قرآن در پایان گفت: آموزش مفاهیم قرآن در قالب زبان انگلیسی شامل کودک، نوجوان(3 تا 12) و بزرگسال می‌شود و اگر مؤسسه‌ای بخواهد مربیان خود را به این روش مجهز کند، مؤسسه آل محمد(ص) اهواز اقدام به‌ نام‌نویسی از علاقه‌مندان برای برگزاری دوره تربیت مربی آموزش قرآن به زبان انگلیسی می‌‌کند.

انتهای پیام
captcha