دعوت از مردم قزوین برای استقبال از شهدا
کد خبر: 4108911
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

دعوت از مردم قزوین برای استقبال از شهدا

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور در مراسم استقبال از شهدای گمنام دعوت کرد.

استقبال از شهدابه گزارش ایکنا از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در اطلاعیه‌ای از عموم مردم شهید پرور قزوین دعوت کرد تا در مراسم استقبال و تشییع پیکر ۸ شهید گمنام فردا جمعه از میدان میرعماد تا مسجدالنبی (ص) قزوین شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

شهیدان انسان‌های مؤمن و فداکاری بودند که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به آب و خاک ایران اسلامی جان خود را در کف دست گذاشته وبا نام ویاد خدا به میدان نبرد قدم نهادند وبا ایثار جان و از خودگذشتگی، اسلام و استقلال، آزادی را به ملت بزرگ ایران هدیه نموند و لذا ادای حق بزرگ آنان و تکریم آنان، تکریم ایثار و اخلاص و تکریم دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا ونورانیت است.

این روزها، بار دیگر مردم دارالمومنین قزوین، میزبان پیکر مطهر ۸ شهید گمنام است که به تازگی تفحص شده و خوشبختانه به استان و مردم ولایت مدار قزوین هدیه گردیده است.

همزمان با هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت (۲ تا ۹ دی) و ایام حزن‌انگیز فاطمیه، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) فضای استان قزوین با حضور مردان دانشگاه ایمان، ایثار، مردانگی و فداکاری عطرآگین شده است. لاله‌هایی از تبار عشق، شور و شعور و ستاره‌هایی که با گمنامی نامشان به عرش رسیدند و زندگان جاوید تاریخ شدند.

این راست قامتان همیشه جاوید تاریخ، ما را به میهمانی فرا می‌خوانند. امید است با حضور حماسی و کم‌نظیر در استقبال وداع و تشییع پیکر مطهر و آسمانی شهدای گمنام، قدردان فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان باشیم.

بی‌شک قزوینی‌های عزیز این ستاره‌ها را بر دوش خواهند کشید و پیمان دوباره با آرمان‌های شاگردان پیر جماران خواهند بست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) شهیدان والا مقام، بویژه شهدا هشت سال دفاع مقدس، شهدا مدافع حرم و امنیت و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، از عموم مردم غیور و شهید پرور استان قزوین دعوت به عمل می‌آورد تا در مراسم استقبال و تشییع پیکر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس که همزمان با هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت (۲ تا ۹ دی) و ایام فاطمیه برگزار می‌گردد فعالانه شرکت کنند و بار دیگر با آرمان‌های بزرگ حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق کنند.

گفتنی است مراسم استقبال از این شهدا فردا جمعه ساعت ۱۰ صبح در میدان میرعماد قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha