توزیع ۲۵۰۰ بسته یلدایی بین نیازمندان کازرون
کد خبر: 4108838
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱

توزیع ۲۵۰۰ بسته یلدایی بین نیازمندان کازرون

فرمانده سپاه کازرون از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته یلدایی از سوی گروه‌های جهادی بسیج بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

توزیع بسته‌های یلدایی، کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون عصر چهارشنبه، 30 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در شب یلدا به همت گروه‌های جهادی بسیج، 2 هزار و 500 بسته یلدایی میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: بسته‌های کمک‌های مومنانه توزیع شده شامل میوه، شیرینی، قندو چای، تنقلات و هندوانه بود که توسط گروه‌های جهادی در بین نیازمندان شهرستان کازرون توزیع شد.

توکل در خصوص نحوه توزیع بسته‌های شب یلدایی یادآور شد: این بسته‌ها با شناختی که گروه‌های جهادی از منطقه استحفاظی خود از خانواده‌های نیازمند در شهر و روستا داشته‌اند، تقسیم شده است.

فرمانده سپاه کازرون با یادآوری اینکه امسال تقارن شب یلدا با ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها با یلدای فاطمی سلیمانی متقارن شده است، گفت: سنت شاد کردن دل‌های بندگان خداوند متعال در ایام فاطمی و سلیمانی که مصادف با طولانی‌ترین شب سال در شب یلدا است از اقدامات پسندیده بسیجیان است.

وی ارزش هر بسته یلدایی را 500 هزار عنوان کرد و گفت:  این بسته با مشارکت خیرین به عنوان کمک مؤمنانه در شب یلدا در میان خانواده‌های کم برخوردار تقسیم شده است.

انتهای پیام
captcha