آغاز ترم زمستانی کلاس‌های مؤسسه مشکات با حضور 150 قرآن‌آموز
کد خبر: 4108641
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
در البرز

آغاز ترم زمستانی کلاس‌های مؤسسه مشکات با حضور 150 قرآن‌آموز

دبیر اجرایی مسابقات قرآنی مؤسسه مشکات از آغاز ترم زمستانی کلاس‌های این مؤسسه با حضور 150 قرآن‌آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، روخوانی و روان‌خوانی ویژه همه مقاطع سنی خبر داد.

قرآن کریم

حجت‌الاسلام محمد گرمسیریان، دبیر اجرایی مسابقات قرآنی مؤسسه مشکات البرز در گفت‌‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به آغاز ترم جدید این مؤسسه و تشریح برنامه‌های قرآنی آن اظهار کرد: در حال حاضر 150 قرآن‌آموز در شعبه کرج در رده‌های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان، و در دو گروه بانوان و آقایان مشغول به فراگیری قرآن هستند.

وی افزود: قرآن‌آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، روخوانی و روان‌خوانی از ابتدای زمستان در قالب کلاس‌های مختلف به شکل حضوری به فراگیری کلام‌الله می‌پردازند.

گرمسیریان با بیان اینکه از این هفته کلاس‌های ترم زمستان آغاز شده است، گفت: کلاس‌های حفظ قرآن ویژه بانوان روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 14:30 تا 17:30، کلاس روخوانی آقایان، روزهای جمعه از ساعت 14:30، کلاس حفظ آقایان، روزهای جمعه، از ساعت 16 و روخوانی و قرائت بانوان، روزهای جمعه از ساعت 14:30 و کلاس قرائت دختران روزهای جمعه‌ از ساعت 14:30 در محل مؤسسه مشکات واقع در مهرشهر کرج برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقات قرآنی مؤسسه مشکات البرز با اشاره به اهمیت ایجاد جذابیت برای قرآن‌آموزان کودک و نوجوان برای فراگیری قرآن بیان کرد: در این راستا مؤسسه مشکات برنامه‌های جانبی را برای تشویق و تقدیر از کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است که از جمله آن برپایی اردو، برنامه استخر، بازی فوتبال و تیراندازی است.

این فعال قرآنی در پایان به مراسم تجلیل از قرآن‌آموزان مؤسسه مشکات در ترم پاییز اشاره کرد و توضیح داد: اخیرا جشن تجلیل از 45 نفر از قرآن‌آموزان این مؤسسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات، سبزعلی، قاری بین‌المللی قرآن، زینب شیری، حافظ خردسال و اساتید مؤسسه و خانواده‌های محترم قرآن‌آموزان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha