نشست شورای هماهنگی مشاور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی ایلام برگزار شد
کد خبر: 4108582
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

نشست شورای هماهنگی مشاور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی ایلام برگزار شد

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مشاور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی ایلام، امروز ۲۹ آذرماه در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مشاور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، ناصر نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در نشست شورای هماهنگی مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان که امروز، ۲۹ آذرماه در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به رفتار و عملکرد ما مسئولان بر می‌گردد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از همسران جانباز بالای ۷۰ درصد در استان با حضور استاندار ایلام، افزود: این آیین دلگرمی برای خانواده‌های جانبازان بود، هرچند تکریم خانواده جانبازان و ایثارگران وظیفه همه ما است.

نجفی گفت: شرکت نفت، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی استان که فرزندان ایثارگر در آن واحد‌ها شاغل هستند، بر اساس آنچه که قانون الزام نموده نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران اقدام کنند.

وی خواستار شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تأمین مسکن ایثارگران و فرزندان آنان اهتمام بیشتری داشته باشند.

نجفی در ادامه بر تسریع در تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد تأکید کرد و گفت: زائرسرای ایلامیان در مشهد برای بهره‌برداری نیاز به کمک مردم، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی دارد که هر دستگاه اجرایی بر اساس توان مالی خود ماهانه مساعدت کند و نتیجه اقدامات در این راستا را به دفتر توسعه و منابع استانداری ایلام ارائه دهد.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال باشکوه مردم استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم مهران از ۵۷ شهید گمنام در پایانه و شهر مهران، گفت: از مردم شهرستان مهران و استان، کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به دلیل استقبال بی‌نظیر و باشکوه از پیکر مطهر ۵۷ شهید گمنام تشکر می‌کنم و از کلیه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و آحاد مردم شهیدپرور استان دعوت می‌کنم شش دی‌ماه در آیین تشییع شهدای گمنام حضوری فعال داشته باشند.

وی بیان کرد: از مردم با بصیرت استان دعوت می‌کنیم در روز ۹ دی‌ماه «روز تجدید میثاق با ولایت و آرمان انقلاب اسلامی» و ۱۳ دی‌ماه «بزرگداشت محبوب دل‌ها سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی» بیش از پیش حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام
captcha