توزیع 50 هزار بسته یلدایی در البرز
کد خبر: 4108482
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

توزیع 50 هزار بسته یلدایی در البرز

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه رزمایش کمک‌های مؤمنانه ویژه شب یلدا در مناطق محروم آغاز شد، گفت: در این رزمایش 50 هزار بسته شب یلدایی در استان توزیع می‌شود.

توزیع 50 هزار بسته یلدایی در البرز

مهران طیران، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه رزمایش شب یلدایی با هدف پاسداشت و بهره‌مندی از مناسبت‌های ملی و اسلامی برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش تا فردا، 30 آذرماه همزمان با شب یلدا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در اجرای این رزمایش، ۵۰ هزار بسته یلدایی شامل میوه فصل، آجیل، خشکبار، شیرینی، چای و قند که هرکدام به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار تومان است در اختیار خانواده‌ها نیازمند استان البرز قرار می‌گیرد، افزود: محوریت اجرای این رزمایش در پایگاه‌های مقاومت و مساجد محلات و براساس بانک اطلاعاتی محرومان مناطق مختلف استان است.

این مسئول با تأکید بر ادامه و اجرای نهضت کمک‌های مؤمنانه و با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به‌خصوص قشر کم‌برخوردار جامعه، اظهار کرد: رزمایش کمک‌های مؤمنانه حداقل سه مرحله دیگر تا پایان سال در ایام دهه مقاومت، دهه فجر و ایام عید نوروز اجرا می‌شود.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین و مردم نوعدوست استان البرز در اجرای رزمایش‌های کمک مؤمنانه در استان اظهار کرد: خریداری اقلام مذکور در حال انجام است و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه دارند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات در تهیه اقلام مذکور شریک باشند.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز در ادامه به دیگر برنامه‌های در دست اجرا همچون طرح‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اختصاص تسهیلات تبصره ۱۶ برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین شناسایی مناطق و اعطای مجوزهای اجرای طرح انرژی خورشیدی در دست اجراست.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی بیان کرد: این طرح تا پایان سال جاری به‌صورت ۱۰۰ درصدی برای آبرسانی به شش روستا در قالب ۱۳ پروژه کلان به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha