شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کارگران در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4108468
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کارگران در کردستان برگزار شد

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کردستان با معرفی برگزیدگان این دوره از رقابت‌های قرآنی امروز، 29 آذرماه به کار خود پایان داد.

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری کردستان

فرزاد پیشکاری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان با معرفی برگزیدگان این دوره از رقابت‌های قرآنی امروز، 29 آذرماه به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، افزود: شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کردستان در رشته‌های قرائت، تحقیق، حفظ و مفاهیم در کردستان برگزار شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان بیان کرد: با توجه به برگزاری مرحله کشوری این دوره از رقابت‌های قرآنی برگزیدگان هر رشته به مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور اعزام خواهند شد.

وی هدف از برگزاری این دوره از رقابت‌های قرآنی را گسترش فرهنگ انس با قرآن و شناسایی و تشویق نیروهای قرآنی آنها، ذکر کرد و افزود: این دوره زا رقات‌های قرآنی همه ساله از سوی دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده و امسال نیز بعد از مجازی برگزار شدن دوساله به دلیل شرایط کرونایی به صورت حضوری برگزار شد.

در رشته قرائت بخش آقایان

سجاد عزیزی‌پور از بیجار
مسلم گلباغی از سنندج
لطف‌الله عزیزی از سنندج

در رشته قرائت تحقیق

سیامک امین‌پور از دیواندره
سیدکمال قریشی از سقز
محمد محمدی از شهرستان دیواندره

رشته مفاهیم

واحد ناصری از شهرستان سنندج نفر اول

در رشته قرائت تحقیق بخش بانوان

کیمیا سلیمی‌زند از سنندج

در رشته حفظ کل

کتان آقایی از شهرستان دیواندره

یادآور می‌شود؛ در پایان این مسابقات، از داوران و برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کردستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha