توزیع 6400 بسته یلدایی میان نیازمندان شیراز
کد خبر: 4108411
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

توزیع 6400 بسته یلدایی میان نیازمندان شیراز

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز از توزیع 6 هزار و 600 بسته یلدایی با مشارکت خیران و بسیجیان میان نیازمندان این کلان‌شهر خبر داد.

مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 29 آذرماه در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های یلدایی میان نیازمندان گفت: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا، 6 هزار و 400 بسته یلدایی با مشارکت خیران و بسیجیان میان نیازمندان شیراز توزیع می‌شود.

وی با اشاره به سنت حسنه صله رحم در شب یلدا افزود: شب یکی از سنت‌های حسنه ایرانیان است که هرساله به منظور انجام صله رحم و تقویت بنیان خانواده انجام می‌شود. از سوی دیگر شاد کردن دل مردم یکی از سفارشات خداوند متعال است به همین دلیل بسته‌هایی برای شب یلدا برای نیازمندان تهیه شده است.

علیپور اظهار کرد: امسال تقارن شب یلدا با ایام فاطمیه و همچنین مصادف با فرارسیدن سالگرد سردار دلها شهیدحاج قاسم سلیمانی است، لذا یلدای امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته تحت عنوان «یلدای فاطمی سلیمانی‌ها» را برگزار می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز اظهار کرد: در شب یلدای فاطمی سلیمانی‌ها ۶۴۰۰ بسته یلدایی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان شامل اقلامی چون، میوه (پرتقال وسیب)، آجیل مرغوب و تنقلات که توسط سپاه بقیه الله (عج) تهیه شده به همراه ارزاقی که با مشارکت خیران تدارک دیده شده به عنوان کمک مومنانه درشب یلدا در میان خانواده‌های کمتر برخوردار شهر شیراز توزیع می‌شود.

وی ضمن قدردانی از خیران، انفاق در راه خدا را بهترین سنتی دانست که توسط خیران در راستای کمک‌های مومنانه در طی سالیان رقم خورده است.

انتهای پیام
captcha