مشارکت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 4107952
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

مشارکت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره قرآن و عترت

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشتبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با ثبت‌نام در سامانه بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت برای حضور در این رویداد بزرگ قرآنی وزارت بهداشت آمادگی کردند.

محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 27 آذرماه با اشاره به تلاش مجموعه دانشگاه برای حضور پر رنگ در بیست و هفتمین جشنواره بزرگ قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تکرار افتخارآفرینی‌های گذشته، گفت: همزمان با برگزاری آخرین نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در سامانه ویژه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام کردند تا در این رویداد بزرگ مشارکت کنند.

وی، این حرکت فرهنگی را نشان‌دهنده همت و احساس مسئولیت همه مدیران ارشد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه اهمیت اجرای مسایل فرهنگی و فعالیت‌های قرآنی برشمرد.

انباردار، کسب رتبه برتر در هفت دوره پیاپی در معتبرترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز را یک افتخار بزرگ عنوان کرد و افزود: این مقام‌آوری نه از جنس کسب رتبه‌های معمول و رقابت‌های دنیوی، بلکه نشانه‌ای از نفوذ روح قرآن و نهادینه شدن آموزه‌های ناب این کتاب آسمانی در دانشگاه است.

این عضو هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پرداختن به امور قرآنی را یک سرمایه‌گذاری معنوی و فرهنگی ارزشمند توصیف کرد که می‌توانیم با تکیه بر آن، برنامه‌ریزی کلان و نقشه راه فرهنگی دراز مدت کشور را ترسیم کنیم.

وی با دعوت از تمام اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز جهت مشارکت در این رویداد قرآنی تاکید کرد: تلاش متولیان فرهنگی دانشگاه بر این است تا با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، باز هم شاهد کسب افتخار دانشگاه در این رویداد بزرگ قرآنی و سرفرازی خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز باشیم.

انباردار با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز موفق شده اسن تا در هفت دوره از بزرگ ترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به صورت پیاپی و مستمر مقام نخست این جشنواره را کسب کند، گفت: علاقه‌مندان به حضور در این رویداد بزرگ قرآنی می‌توانند با مراجعه به نشانی  https://quran.behdasht.gov.ir/qe_reg_work_۱۴۰۱?ver=۲۷۸۹۰۴ نسبت به ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha