طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه‌وبویراحمد آغاز شد
کد خبر: 4107742
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه‌وبویراحمد آغاز شد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا، در شهرهای استان آغاز شده و تا پایان آذرماه ادامه دارد.

طرح نظارتی ویژه شب یلدا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، روح‌الله باقری‌فرد، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 26 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه شب یلدا، در شهرهای استان آغاز شده و تا پایان آذرماه ادامه دارد.این طرح با همکاری تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، بسیج اتاق اصناف، اتاق اصناف و پلیس امنیت اقتصادی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تمرکز نظارت‌ها بر کالاهای پرمصرف همچون آجیل، شیرینی، میوه و تره بار و لوازم و کالاهای کادویی است، افزود: هر واحد صنفی متخلف که میزان قیمت‌ها و مقررات صنفی را رعایت نکند، شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: از روند تولید تا مصرف در حوزه کالاهای اساسی، برنامه‌ریزی کامل و مستمر نظارتی انجام شود در حیطه مواد غذایی همچون مرغ، روغن و برنج، شاهد اثرگذاری مطلوبی می‌شویم.

باقری‌فرد تصریح کرد: درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور اغلب تخلفات بازار است و در پایان بازرسی‌ها، براساس گزارشات بازرسی‌ها و تخلفات، متخلفان معرفی و قانون در خصوص آنها اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha