شیراز معطر به عطر شهدای دفاع مقدس شد
کد خبر: 4107537
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

شیراز معطر به عطر شهدای دفاع مقدس شد

مراسم استقبال از پیکرهای مطهر 10 شهید دفاع مقدس امروز در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

استقبال از شهدا، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام فاطمیه، مراسم استقبال از پیکرهای مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس امروز، 26 آذرماه در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

پیکرهای مطهر 8 شهید گمنام و دو شهید که به تازگی تفحص شده و وارد کشور شده‌اند با استقبال گسترده مردم و مسئولان وارد شیراز شدند تا طی روزهای آتی مراسم‌ تشییع و وداع با آنان در تمام شهرستان‌های استان فارس برگزار شود.

سردار سعید کوشکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: پیکرهای مطهر چهارتن از شهدای گمنام قرار است در استانداری و اداره کل آموزش و پرورش فارس، پردیس دانشگاهی علوم پزشکی شیراز و یک واحد تولیدی وابسته به وزارت دفاع تدفین شده و پیکر چهار تن دیگر نیز در دانشگاه آزاد مرودشت و شهرهای خاوران، فسا و بیرم، خاکسپاری شود.

وی با بیان اینکه فارس میزبان ۲ شهید تازه شناسایی شده هم خواهد بود، گفت: شهیدان والا مقام رحمان خسروانیان و حاج سلیمان زارع، از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که پس از شناسایی، تعیین هویت شده‌اند.

کوشکی با بیان اینکه هشت شهید گمنام از شهدای عملیات‌ خیبر، بدر، کربلای پنج، والفجر مقدماتی، والفجر یک، بیت‌المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است، گفت: مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha