آیین «بدرقه تا بهشت» در محله امام رضا(ع)‌ بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4107515
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
همزمان با استقبال از پیکر ۳ شهید گمنام

آیین «بدرقه تا بهشت» در محله امام رضا(ع)‌ بوشهر برگزار شد + عکس

آیین «بدرقه تا بهشت» به همراه استقبال از پیکر ۳ شهید گمنام دفاع‌مقدس، امروز ۲۶ آذرماه، با حضور مردم و مسئولان استانی، در محله امام رضا(ع) شهر بوشهر برگزار شد.

آیین شهدایی «بدرقه تا بهشت» در بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیین «بدرقه تا بهشت»، به همراه استقبال از پیکر ۳ شهید گمنام دفاع‌مقدس با حضور مردم و مسئولان لشکری و کشوری، امروز ۲۶ آذرماه، از سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهید حاج‌شیخ ابوتراب عاشوری بوشهر واقع در بلوار محله امام رضا(ع)‌ بوشهر تا تقاطع خیابان محله جانبازان منطقه ۱ این شهر برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیام شهدا، جانبازان و ایثارگران را استقلال‌خواهی، ولایتمداری، استکبارستیزی و مردم‌داری و اسلام‌خواهی مطرح کرد و گفت: پیام شهدا و رزمندگان اسلام در جبهه هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی این است که مردم جوانانی را از دست داده‌اند که جانشان نثار راه ارزش و آرمان‌های انقلاب اسلامی شد.آنها جزو بهترین جوانان محلات و شهرها و روستاها بوده‌اند و در راستای هدفشان خوش درخشیدند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه همه مردم و خانواده‌ها امروز در پرتو نور امنیت‌ساز حماسه‌آفرینی شهدا و ایثارگران زندگی می‌کنند، تصریح کرد: شهدا و رزمندگان انقلابی ایران اسلامی هدفشان حفظ و برقراری پایدار اسلام ناب محمدی(ص) و قرآن است. پس همه مردم در طول تاریخ مدیون خون شهیدان هستیم.

یادآور می‌شود، این سه شهید تازه تفحص شده، تا روز ۶ دی‌ماه، روشنی بخش محافل شهدایی محلات و مساجد مناطق شهری و روستایی استان بوشهر خواهند بود و در سالروز شهادت اولین شهیده بسیجی شهر مدینه حضرت زهرای اطهر(س) در روستاهای بندرگاه شهرستان بوشهر، عامری شهرستان تنگستان و درازی شهرستان دشتی بر بالای دستان مردم ولایتمدار تشییع و تدفین می‌شوند.


حسین شریفی‌نسب 

انتهای پیام
captcha