خطر خالی شدن روستاهای حاشیه کویر
کد خبر: 4107414
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

خطر خالی شدن روستاهای حاشیه کویر

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاهای حاشیه کویر در حال تخلیه است، در حالی که این روستاها مثل مرز می‌ماند و مردم آن برای حداقل‌ها گرفتارند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، امروز جمعه ۲۵ آذرماه در شورای توسعه و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: وقتی در بیان مصوبات از طرح‌ها نام برده می‌شود، دوست داریم که گفته شود برای دانشکده علوم پزشکی فردوس که مردم جلوی فرمانداری ایستادند، برای بشرویه و برای سرایان چه شد؟.

وی با قدردانی از نگاه رئیس جمهور به استان اظهار کرد: دوست داشتیم که نسبت به غرب استان و موضوعات آن هم عنایت ویژه تری می شد که حقیتا مردم آن نسبت به رئیس جمهور علاقه مندند و علاقه شان را نشان داده‌اند.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روستاهای حاشیه کویر در حال تخلیه است، در حالی که این روستاها مثل مرز می‌ماند و مردم آن برای حداقل‌ها گرفتارند.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از سفر قبلی رئیس جمهور به شهرستان طبس، موضوع آب‌های ژرف در طبس رونق گرفت، اما چند ماهی است که این کار به خاطر ۲۰ تا۳۰ میلیارد تومان تعطیل شده است.

سلمان اسحاقی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: در بحث دامداری و کشاورزی نیاز است که توجه ویژه‌ای به نهاده‌های دامی شود، چرا که متاسفانه تامین نهاده‌ها و خرید دام در استان نادیده گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع راه آهن برای خراسان جنوبی بسیار مهم و حائز اهمیت است، افزود: متاسفانه احداث برخی از پروژه‌ها مانند سالن‌های ورزشی و بیمارستانی بیش از ۱۰ سال طول کشیده است که نیازمند پیگیری است.

انتهای پیام
captcha