دولت با کمک گروه‌های جهادی چهره روستاهای محروم را تغییر می‌دهد
کد خبر: 4107337
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
رئیس‌جمهور:

دولت با کمک گروه‌های جهادی چهره روستاهای محروم را تغییر می‌دهد

رئیس‌جمهور با حضور در روستاهای نوار مرزی خراسان جنوبی گفت: دولت خود را موظف می‌داند تا چهره این مناطق محروم را با کمک گروه‌های جهادی، دولت و سپاه در مدت کوتاه تغییر دهد.

حضور رئیس جمهور در روستاهای محروم خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، امروز، ۲۵ آذرماه با حضور در روستاهای نوار مرزی بخش درح و لانو خراسان جنوبی از نزدیک با اهالی این مناطق دیدار و گفتگو کرد.

رئیس‌جمهور در جمع مردم روستای لانو با اشاره به اینکه نگاه همه نیروهای انقلاب به منطقه درح نگاه رفع محرومیت است، گفت: امروز همه بسیج هستند تا مشکلاتی که شما در منطقه(لانو) دارید، اول با تلاش خودتان و بعد هم پیگیری و پشتیبانی دولت برطرف شود.

وی با بیان اینکه حضور روستاییان در روستاها برای دولت بسیار اهمیت دارد، افزود: ترک روستا ساده است اما نشستن در حاشیه شهرها بر مشکلات می‌افزاید، در صورتی که این منطقه و روستا هر چه به عنوان مجموعه تولیدی مؤثر فعال‌تر شود بهتر است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه خوشبختانه در روستاهای ما زن و مردم مشغول تولید محصولات مختلف هستند و از این تولید شهرها نیز بهره‌مند می‌شود، گفت: به جوانان عزیز می‌گوییم که با تلاش مضاعف خود و کمک دستگاه‌های دولتی و جهادی چهره این مناطق را در مدت کوتاه تغییر دهند.

وی خطاب به مردم مرزنشین منطقه درح گفت: توفیق بود که به جمع شما بیاییم و حرف‌های شما را بشنوم.

رئیسی با حضور در جمع مردم روستای لانو، در خصوص مسائل و مشکلات آنها گفتگو کرده و دستورات لازم را برای رفع موارد مطرح شده ارائه کرد.

بازدید از گروه‌های جهادی فعال در منطقه از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر بود. کارگاه‌های اشتغالزایی روستایی و پروژه انتقال آب دشت خوشاب نیز مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha