حرف و عمل دولت صادق الوعد سیزدهم یکسان است
کد خبر: 4107228
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

حرف و عمل دولت صادق الوعد سیزدهم یکسان است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: حرف و عمل دولت صادق الوعد سیزدهم یکی است.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۲۴ آذرماه در مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور در استادیوم آزادی بیرجند، اظهار کرد: این دولت چنانچه وعده‌ای به مردم داده، با اعتماد به توانمندی‌های ملت به آن عمل می‌کند. 

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در یک سال گذشته کارهای ارزشمند فراوانی در کشور انجام داده است؛ در این راستا در سفر اول رئیس جمهور به استان، مصوبات خیلی خوبی داشتیم که زمینه اجرای پروژه ها و طرح‌های فراوانی در خراسان جنوبی شد.

استاندار از احداث باند دوم راه‌های استان، اجرای ۷۲ کیلومتر راه روستایی، انجام بیش از ۷۹۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی در راه‌های استان با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار، واگذاری  ۳۱ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی که ۲۱ هزار واحد آن در حال ساخت است و ۱۱ هزار واحد آن ویلایی است را  به عنوان بخشی از اقدامات دولت در خراسان‌جنوبی عنوان کرد.

قناعت با اشاره به این که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه خواهم کرد، یادآور شد: استدعا دارم تحقق انتظار دیرینه مردم استان را از زبان شما بشنویم. 

انتهای پیام
captcha