پیکر ۵۷ شهید گمنام از مرز مهران وارد میهن شد
کد خبر: 4107225
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

پیکر ۵۷ شهید گمنام از مرز مهران وارد میهن شد

پیکر ۵۷ شهید گمنام با استقبال مردم و مسئولان استان از پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی مرز مهران وارد میهن اسلامی شد.

ورود پیکر شهدا به مرز مهرانبه گزارش ایکنا از ایلام، امروز، ۲۴ آذرماه، سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم استقبال مردم استان از پیکر مطهر ۵۷ شهید گمنام که در پایانه مرزی مهران برگزار شد، اظهار کرد: شهدا در روزگار وانفسای جنگ به یاری انقلاب و کشور شتافتند و وظیفه و رسالت خود را به خوبی شناختند و این‌ افرادی که امروز مدعی شعار «زن زندگی آزادی» شده‌اند باید درس آزادگی را از این شهدا بیاموزند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: جنایات دموکرات و ضد انقلاب را باید از این شهدا سوال کنیم. سال گذشته پیکر شهیده فاطمه اسدی را تفحص کردیم که دموکرات‌ها شوهرش را اسیر و خودش را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند و بعد به همراه یک بسیجی که به دموکرات اعتراض کرد که چرا این زن را اذیت می‌کنید، او را هم به همراه شهیده فاطمه اسدی شهید کردند. به آن‌ها گفتند قبر خودتان را بکنید و بعد این دو را تیرباران کردند.

باقرزاده با اشاره به جنایات حزب دموکرات در اوایل انقلاب اسلامی، ادامه داد: خفقان ایجاد شده توسط دموکرات‌ها تا آنجا بود که مردم و بستگان شهیده اسدی جرئت نکردند به دخترخردسالش کمک کنند، حالا این دموکرات‌ها به رهبری مصطفی هجری مدافع حقوق زن شده‌اند.

وی گفت: پیکر پاک این شهدا در ششم دی ماه در ایلام تشییع خواهد شد و مردم ایلام یکبار دیگر نشان خواهند داد که پای ولایت، نظام و انقلاب ایستاده‌اند و ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حوادث اخیر تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان خیلی از جوانان ما را به جرم دفاع از امنیت مردم به شهادت رساندند، جوانانی که در حوادثی مانند سیل و زلزله همواره در کنار مردم بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha