برگزاری نشست توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان مازندران
کد خبر: 4107064
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

برگزاری نشست توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان مازندران

نشست توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان مازندران با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران در سالن همایش شرکت نفت ساری برگزار شد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان مازندران، 23 آذرماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران و مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران در سالن همایش شرکت نفت ساری برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، در این نشست گفت: نماز یک فریضه مهم و سرنوشت‌ساز است، اگر فردی به واسطه فعالیت ما نمازخوان شود بهترین خدمت به آن فرد ارائه شده است.

وی افزود: خداوند متعال انتظار دارد، فرد علاوه براینکه نمازخوان است، خانواده نمازخوانی هم داشته باشد.

آیت‌الله لائینی تصریح کرد: قرآن کریم نمازخوان‌ها را دو دسته می‌داند، عده‌ای نمازخوان هستند و فرزندانشان هم نمازخوان می‌شوند،‌ عده‌ای هم خودشان نمازخوان هستند اما فرزندانشان به نماز بی‌توجه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه مسئول اقامه نماز در دستگاه‌ها باید برای ترویج اقامه نماز عملیاتی ورود کنند، گفت: احیای اقامه نماز در دستگاه‌ها باید مورد توجه باشد.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه اگر بخواهیم ادارات سالم داشته باشیم، باید کارکنان دستگاه‌ها نمازخوان واقعی باشند، خاطرنشان کرد: کارکنان نمازخوان از فاکتورسازی‌ها و بستن قرار دادهای سوری ممانعت به عمل می‌آورند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران اظهار کرد: اگر ادارات واقعا به نماز اهمیت بدهند، در ادارات فساد اداری نخواهیم داشت، بازرسی و حراست‌ها هم نیاز نخواهد بود،‌ نمازخوان از خدا، قیامت و مال حرام واهمه دارد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انسان در همه حال باید به یاد مرگ باشد تأکید کرد: اگر انسان به نماز اعتقاد قلبی و عملی داشته باشد، هرگز به ندای اسلام‌ستیزی استکبار در ایران اسلامی لبیک نخواهد گفت و با سلاح سرد درخیابان به جان هموطنان خود نخواهد افتاد.

انتهای پیام
captcha