خانه قرآنی «بقیه‌ الله‌ الاعظم» در لوداب افتتاح شد
کد خبر: 4107024
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

خانه قرآنی «بقیه‌ الله‌ الاعظم» در لوداب افتتاح شد

در راستای فراهم کردن زمینه گسترش فرهنگ قرآنی و بهره‌مندی جوانان و نوجوانان، خانه قرآنی «بقیه‌ الله‌ الاعظم» در حاجی‌آباد چین لوداب با حضور رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد و عموم مردم افتتاح و شروع به‌کار کرد.

افتتاح خانه قرآنی بقیه الله الاعظم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان، محسن رضایی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 22 آذرماه در آیین افتتاح خانه قرآنی در حاجی‌آباد چین لوداب، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامه و گسترش سبک زندگی دینی، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه انسانی جامعه هستند و بیش از هر زمان دیگر نیازمند توجه به این اقشار هستیم.

وی افزود: بسیاری از مشکلات فرهنگی و حتی آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها معلول فاصله گرفتن از فرهنگ قرآنی است و درصورتی‌که زمینه رشد معارف قرآنی فراهم شود، بسیاری از مشکلات فعلی محو خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه با گلایه از عدم حضور مسئولان محلی در مراسم افتتاح خانه قرآنی، گفت: امروز مسئولیت ما در برابر نظام و مردم سنگین است و باید از هر فرصتی برای خدمتگزاری به مردم و تقویت نظام اسلامی استفاده کنیم و اجازه ندهیم بدخواهان از فرصت عدم حضور ما و یا کم توجهی ما به نفع خود استفاده کنند، لذا انتظار داشتیم مسئولان محلی در این برنامه شرکت و از این رویداد قرآنی که زمینه‌ساز فعالیت‌های قرآنی است، استقبال می‌کردند.

یادآورمی‌شود، خانه قرآنی بقیه‌الله‌الاعظم با مدیریت قدرت‌الله الیاسی‌نیا در حاجی‌آباد چین لوداب تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha