رقابت ۸۵۲ نفر در بخش کتبی مسابقات قرآن دانشگاه‌های آزاد لرستان
کد خبر: 4107012
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

رقابت ۸۵۲ نفر در بخش کتبی مسابقات قرآن دانشگاه‌های آزاد لرستان

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان گفت: در بخش کتبی بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه‌های آزاد لرستان ۸۵۲ نفر در دو بخش اساتید و دانشجویان شرکت کردند.

مسابقات قرآن دانشگاه‌های آزاد لرستانزهرا حسنوند، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان اظهار کرد: بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش کتبی ویژه اساتید و دانشجویان این دانشگاه، سه‎شنبه، ۲۲ آذرماه برگزار شد.

وی افزود: در بخش کتبی بیست‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش ویژه اساتید و دانشجویان که در رشته‌های آشنایی با ترجمه و تفسیر، احکام، حفظ و ترجمه احادیث معصومین، سبک زندگی اسلامی، آشنایی با معارف صحیفه سجادیه، آشنایی با معارف نهج‌البلاغه و سیره معصومین برگزار شد، ۸۵۲ نفر در لرستان شرکت کردند.

حسنوند با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این بخش پس از تصحیح اوراق در استان، در صورت کسب امتیاز ۹۰۰ به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، ادامه داد: سه نفر اول برگزیده هر رشته در سطح استان لرستان تقدیر خواهند شد.

دبير شورای قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان در خصوص تاریخ برگزاری بخش شفاهی این دوره از مسابقات قرآن کریم گفت: این دوره از مسابقات در بخش شفاهی بهمن‌ماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha