یکی از اهداف دشمنان مأیوس‌ کردن جوانان از جامعه است
کد خبر: 4106947
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

یکی از اهداف دشمنان مأیوس‌ کردن جوانان از جامعه است

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه امروز استکبارگران علیه ایران اسلامی به جنگ ترکیبی دست زده‌اند، گفت: یکی از اهداف دشمنان تقویت احساس حقارت و مأیوس‌سازی جوانان است.

یکی از اهداف دشمنان پمپاژ احساس حقارت در بین جوانان است

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، جانشین سپاه استان سمنان،  عصر روز گذشته، 22 آذر، در مراسم تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی مهدی‌شهر به میزبانی فرهنگسرای نیستان با اشاره به اینکه ما امروز در جنگ با استکبار هستیم گفت: دشمنان جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های دشمنان در جنگ ترکیبی با ایران اسلامی این است که فضای سیاسی و اجتماعی کشورمان را تحت فشار قرار دهند.

جانشین سپاه استان سمنان با بیان اینکه دشمنان از مزدوران داخلی نیز در این جنگ ترکیبی کمک می‌گیرند، افزود: کسانی به دنبال عادی‌‌سازی ایران و در نهایت براندازی و تجزیه کشورمان هستند و لذا فضاهای موجود سیاسی و اجتماعی را ملتهب نشان می‌دهند.

شوقانی با تأکید بر اینکه دشمنان در کنار پمپاژ احساس حقارت، به دنبال مأیوس‌سازی جوانانمان است، متذکر شد: مشروعیت‌زدایی، تهدید و تخریب از جمله دیگر ویژگی‌های جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی و جوانان ما است.

به گفته وی؛ در این جنگ ترکیبی همه ما رسالت تبیینی داریم که بر این اساس باید از همه ظرفیت‌هایمان در این عرصه استفاده کنیم که بر این اساس ارتباط گیری با جوانان دهه هشتادی در کنار جهاد امیدآفرینی و خدمت کردن به اقشار مختلف در زمره اقداماتی است که باید صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha