حمایت کمیته امداد خوزستان از طرح‌های پژوهشی با محور محرومیت‌زدایی
کد خبر: 4106479
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

حمایت کمیته امداد خوزستان از طرح‌های پژوهشی با محور محرومیت‌زدایی

کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در راستای پیشبرد مأموریت‌های سازمانی، مسئله‌یابی و حل مسائل این نهاد از تولید آثار علمی و پژوهشی دانشجویان، طلاب و پژوهشگران حمایت می‌کند.

کمیته امداد امام خمینی(ره)به گزارش ایکنا از خوزستان، لفته میاحی، مدیر برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به منظور استفاده از ظرفیت پژوهشی دانشگاه در راستای کاهش فقر و محرومیت‌زدایی و پیشبرد مأموریت‌های سازمانی، آماده هرگونه همکاری با مجموعه‌های علمی است. 

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در راستای پیشبرد مأموریت‌های سازمانی، مسئله‌یابی و حل مسائل این نهاد از تولید آثار علمی و پژوهشی دانشجویان، طلاب و پژوهشگران حمایت می‌کند.

میاحی افزود: از تمامی اساتید، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، طلاب حوزه‌های علمیه (سطوح معادل کارشناسی ارشد و دکتری) و پژوهشگران دعوت می‌شود تا در زمینه انجام پژوهش‌های مرتبط با فعالیت‌ها و مأموریت‌های این نهاد حمایتی اقدام به ارائه درخواست و آثار علمی خود اعم از پایان نامه، رساله، کتاب و مقاله کنند.

مدیر برنامه‌ریزی و پژوهش، کمیته امداد خوزستان گفت: کمیته امداد برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای بهبود شرایط زندگی مددجویان به ویژه در حوزه اشتغال دارد و برای انجام این طرح‌ها و بهبود شرایط در خوزستان دست یاری به سوی پژوهشگران برای تولید آثار علمی و پژوهشی دراز می‌کند.

میاحی اظهار کرد: حمایت از فرزندان مددجویان دانشگاهی، کارآفرین و استعدادهای درخشان به‌ منظور رونق کسب‌وکارهای نوین و نوآور با بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی آموزشی و کاربردی در اولویت برنامه‌های این نهاد در زمینه توانمندسازی است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به اساتید و دانشجویان فعال در امر پژوهش، مقاله‌نویسی کمک‌ خواهد کرد و این گامی تعاملی بین کمیته امداد و دانشگاهیان خواهد بود تا در زمینه‌های دیگر با تشریک مساعی خدمات خود را گسترش دهند. 

میاحی ادامه داد: زیربنای توانمندی ما در حل مشکلات، دانش و توانایی علمی است. در این راستا تلاش خواهیم کرد با دیدگاه آینده‌پژوهی و تکیه بر منابع و ظرفیت‌های داخلی در شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکارهای علمی، دقیق و اثر بخش قدم برداریم. پیش برد اهداف امداد که مهمترین آن ریشه کنی فقر و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است، منوط به توسعه مطالعات اجتماعی حول محور فقر و پژوهش با محوریت شناسایی عوامل و علل ایجاد آن است.

مدیر برنامه‌ریزی و پژوهش، کمیته امداد خوزستان گفت: سامانه نظام پیشنهادات سال گذشته به نشانی http://pishnahadat.emdad.ir/ راه‌اندازی شد و آماده دریافت تمامی ایده‌ها، طرح‌های پیشنهادی حوزه‌های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مدیریت برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد خوزستان با شماره 33366020-0611 در تماس باشند.

انتهای پیام
captcha