پیش‌نشست همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4106190
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

پیش‌نشست همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در شیراز برگزار شد

پیش‌نشست سیزدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با عنوان «روش‌شناسی استخراج علوم انسانی قرآن‌بنیان» در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد.

سیزدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنیبه گزارش ایکنا از فارس، پیش‌نشست سیزدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با عنوان «روش‌شناسی استخراج علوم انسانی قرآن‌بنیان (بایسته‌ها و چالش‌ها)» در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد.

این نشست با ارائه محمدعلی همتی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در ساعت 12:30 تا 14 امروز، 20 آذرماه هم به صورت حضوری در محل دانشکده و هم مجازی برگزار شد.

بنابراین گزارش، سیزدهمین همایش بین‌المللی «پژوهش‌های قرآنی» همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود.

این دوره از همایش با موضوع «روش‌شناسی استخراج علوم انسانی قرآن بنیان» در چهار محور کلی شامل «ماهیت، مبانی و شاخصه‌ها»، «قلمرو و گونه‌ها»، «پیامدها، آسیب‌ها و چالش‌ها» و «راهکارها» و با حضور اندیشمندانی از داخل و خارج کشور همزمان با سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha