ششمین جشنواره امام علی(ع) نیروهای مسلح در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4106178
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
به منظور تقدیر از 24 دانش پژوه برتر

ششمین جشنواره امام علی(ع) نیروهای مسلح در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: به بهانه هفته پژوهش، ششمین جشنواره دانش و پژوهش امام علی(ع) نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی در روز ۲۶ آذرماه برگزار و از ۲۴ نفر از دانش پژوهان برتر تقدیر خواهد شد.

نشست خبری هادی ایمانی، معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، هادی ایمانی، معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز 20 آذرماه در نشست خبری اظهار کرد: ششمین جشنواره امام علی (ع) ویژه نیروهای مسلح در هفته جاری برگزار و از پژوهشگران برتر حوزه‌های نظامی و انتظامی استان تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات علمی پژوهشی، بازدید و اردوی علمی، قرارگاه‌های جهادی، برنامه‌های دانش و پژوهش از ۲۱ تا ۲۸ آذرماه جاری، افزود: مجموعه دستاوردهای دانش و پژوهش نیروهای مسلح، قدرت بازدارندگی را به نمایش می‌گذارد که موجب ناامیدی دشمن است.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همچنین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروهای مسلح در حاشیه این جشنواره برپا و طی آن از ۲۴ پژوهشگر برتر از مجموعه‌های مختلف نظامی و انتظامی استان تقدیر خواهد شد، ادامه داد: در این راستا، برخی دستاوردهای جدید در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروهای مسلح رونمایی می‌شود که امید است مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

ایمانی با بیان اینکه این دستاوردها قدرت نرم، امنیت اقتصادی و اجتماعی را برای کشور به دنبال دارد، تصریح کرد: اولین اجلاسیه بین‌المللی مکتب شهید سیلمانی در هشت عنوان برگزار می‌شود که محورهای مقالات شامل اخلاق راهبردی در مکتب شهید سلیمانی، انسجام‌بخشی دینی و راهبردی در مکتب شهید سلیمانی(در حوزه ادیان و مذاهب)، ابعاد اجتماعی مکتب شهید سلیمانی، الگوی حکمرانی مکتب شهید سلیمانی، رسانه‌ها و مکتب شهید سلیمانی، آموزه‌های دفاعی امنیتی مکتب شهید سلیمانی، سیاست خارجی و نظم جدید جهانی از منظر شهید سلیمانی و ابعاد حقوقی و بین‌المللی ترور شهید سلیمانی است.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی یادآور شد: پژوهشگران از ۳۰ آذر تا ۳۰ دی می‌توانند با مراجعه به سایت اجلاسیه www.soleimanicnf.com نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنند.

وی گفت: به بهانه هفته پژوهش، ششمین جشنواره دانش و پژوهش امام علی(ع) نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی در روز ۲۶ آذرماه برگزار و از ۲۴ نفر از دانش پژوهان برتر تقدیر خواهد شد.

یدالله دهقان، رئیس مرکز تحقیقات انتظامی خراسان‌جنوبی نیز در این نشست با اشاره به برگزاری ۹ عنوان برنامه به مناسبت هفته پژوهش، بیان کرد: رونمایی از دستاوردهای صنعتی و غیرصنعتی انتظامی، برگزاری شورای دانش و پژوهش، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای سربازان وظیفه، برگزاری نشست علمی با اساتید دانشگاه‌ها، تشکیل هسته‌های نخبگانی از سربازان نوآور برای جمع آوری ایده‌های مربوط به آن‌ها، برگزاری نمایشگاه دشتاوردهای علمی و تحقیقاتی و تقدیر از پژوهشگران برتر انتظامی استان از مهم‌ترین برنامه‌ها خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha