اردوی راهیان‌نور به بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان منجر می‌شود
کد خبر: 4106073
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
استاندار ایلام:

اردوی راهیان‌نور به بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان منجر می‌شود

استاندار ایلام با بیان اینکه از ابتدای آذرماه سال‌ جاری تاکنون یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور اعزام شده‌اند، گفت: اردو‌های راهیان‌نور به بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان منجر می‌شود که ضرورت دارد همه متولیان امر به آن توجه ویژه داشته باشند.

حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان ایلام که امروز، ۲۰ آذرماه در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، گفت: هفت هزار دانش‌آموز ایلامی تا پایان بهمن‌ماه در قالب چهار گروه به اردوی راهیان اعزام می‌شوند.

بهرام‌نیا ادامه داد: از ابتدای آذرماه سال‌جاری تاکنون یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند و تلاش می‌کنیم این روند استمرار داشته باشد و روزانه ۳۰۰ نفر در استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند و این اردو‌های راهیان نور به بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان منجر می‌شود که ضرورت دارد همه به آن توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه آموزش و پرورش استان سال گذشته رتبه نخست کشور در بعد فضای مجازی در بحث راهیان نور را به خود اختصاص داده است، گفت: سال گذشته روزانه ۴۰۰ هزار نفر به‌صورت آفلاین و آنلاین از برنامه‌های مجازی در بحث راهیان نور استفاده کردند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش همه جانبه جبهه استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن و جبهه استکبار دانش‌آموزان را هدف قرار داده است که در این راستا می‌طلبد تبیین دستاورد‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به توفیقات و پیشرفت‌های کشور در همه بخش‌ها و عرصه‌ها، بیان کرد: امروز در صنعت هوایی، علوم دریایی و پزشکی، نانو، نانو تکنولوژی و دیگر عرصه‌ها به لطف خدا و تلاش جوانان در حال پیشرفت هستیم.

استاندار ایلام تأکید کرد: تلاش جبهه استکبار برای ایجاد اخلال در کشور ناموفق بود و امروز شاهد آرامش کامل در کشور هستیم و باید همه در برابر فتنه‌های دشمن هوشیار باشیم و در راستای جهاد تبیین که همان آگاه‌سازی نسل جدید است به وظیفه خود عمل کنیم.

وی خواستار تدوام برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در مدارس شد و گفت: دانش‌آموزان باید از گنجینه‌های معنوی و دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران آگاه شوند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بر لزوم توجه ویژه به یادمان‌ها و گلزار شهدای استان تأکید کرد و گفت: برای ساماندهی یادمان‌ها و گلزار شهدا ۲۹ میلیارد تومان اختصاص یافته است که ۲۵ میلیارد برای بازسازی یادمان و ۵ میلیارد برای مرمت گلزار شهدا در نظر گرفته است که تاکنون ۱۴ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

انتهای پیام
captcha