تربیت 3300 حافظ قرآن در دارالتحفیظ الهادی
کد خبر: 4104230
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

تربیت 3300 حافظ قرآن در دارالتحفیظ الهادی

مدیر دارالتحفیظ الهادی از تربیت 300 حافظ کل و 3 هزار حافظ اجزاء مختلف در دو بخش بانوان و آقایان در این مؤسسه خبر داد.

محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیر دارالتحفیظ الهادی(ع)محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیر دارالتحفیظ الهادی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه این مؤسسه یکی از مؤسسات جنوب کشور است که در نقاط مختلف هم دارای شعبه است، گفت: مرکزیت این مؤسسه در شهرستان جهرم قرار دارد.

وی با تصریح اینکه در این مؤسسه به صورت تخصصی به تربیت حافظان قرآن می‌پردازیم، از تربیت 300 حافظ کل و 3 هزار حافظ اجزاء مختلف در دو بخش بانوان و آقایان در این مؤسسه خبر داد.

قلیچ‌خانی با یادآوری اینکه جامعه مخاطب ما اقشار مختلف مردم هستند، گفت: هم‌اکنون قرآن‌پژوهانی از اقشار مختلف از جمله پزشک، پرستار، استاد دانشگاه، دانشجو، دانش‌آموز، طلبه و... از استان‌های مختلف و برخی کشورهای خارجی از جمله آمریکا، آلمان و... در مجموعه دارالتحفیظ الهادی(ع) مشغول حفظ قرآن کریم هستند.

وی در ادامه همچنین از تجلیل از پرستاران قر‌آن‌آموز در این مؤسسسه خبر داد و گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت زینب(س) طی مراسمی با حضور ۱۳۰ مربی و نخبه قرآنی، پزشکان و پرستاران از حافظان قرآن پرستار تجلیل به عمل آمد.

مدیر دارالتحفیظ الهادی ادامه داد: علاوه بر این‌ها پزشکان متخصص نیز با مشاوره و ویزیت رایگان به قرآن‌پژوهان مجموعه دارالتحفیظ الهادی(ع) خدمات پزشکی ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha