امنیت باید توأم با آرامش و پیشرفت باشد
کد خبر: 4103810
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
سردار سلامی:

امنیت باید توأم با آرامش و پیشرفت باشد

فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه رهاورد ما برای مردم امنیت است اما نه فقط امنیت به تنهایی بلکه معتقدیم امنیت باید توأم با آسایش، آرامش، رفاه، پیشرفت و درخشش جامعه باشد، اقداماتی از قبیل جهاد آب‌رسانی به مناطق محروم را در همین راستا عنوان کرد.

سردار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، سردار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، ۱۰ آذرماه در مراسم اولین جشن آب‌رسانی به ۱۱۰ روستای فارس و آئین بهره‌برداری از ۶۵۶ پروژه‌ عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس که در سالن کوثر پادگان امام حسین(ع) شیراز برگزار شد، با بیان اینکه آب‌رسانی کار ابوالفضلی است، گفت: حضرت ابوالفضل(ع) اینقدر به این مسئله قداست و شکوه بخشیدند که داستان این انسان الهی و جوانمرد باغیرت که مظهر غیرت الهی است، نشان داد که آب‌رسانی چقدر عظمت دارد که بیرق‌دار سپاه امام حسین(ع) برای رساندن آب فداکاری می‌کند.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تصریح کرد: امروز در یک اقدام هماهنگ، نمایندگان مجلس، مسئولان وزارت نیرو، مسئولان استانی، سپاه و بسیج توانسته‌‌اند به بخشی از وعده و عهدشان نسبت به مردم وفا کنند. جهاد آبرسانی، یکی از زیباترین جلوه‌های اخوت و برداری و ایثار است.

سلامی با تاکید بر اینکه همه تلاش این است که صادق الوعد باشیم، گفت: فقر و فحشا، وعده شیطان است و امروز آن را در صفحه جهانی مشاهده می‌کنیم. امروز کسانی که بدخواه ملت ایران هستند، نمی‌خواهند درخشش این ملت را در عالم ببینند و نمی‌خواهند به نام اسلام در ایران حاکمیتی شکل بگیرد که متعلق به جهان مستضعفان و بیرق‌دار برای وراثت این قشر ستم‌دیده و مستضعف روی زمین است.

فرمانده‌کل سپاه همچنین به بازی‌های جام جهانی اشاره کرد و افزود: بازی فوتبال یک بازی دوستانه است نه یک نزاع جهانی و در واقع یک دوستی جهانی و رقابت برای رفاقت در دنیاست اما عده‌ای فریب خورده به نیابت از دشمن جشن می‌گیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان، امنیت ما را نمی‌خواهند، بیان کرد: گاهی برادران ما وقتی در قلب‌هایشان تیر می‌خورد یا چاقو به پهلویشان فرو می‌رود این حقیقت را احساس می‌کنند؛ دشمن نمی‌خواهد امنیت در این سرزمین باشد چراکه اگر سرزمینی امنیت نداشته باشد هیچ چیزی نخواهد داشت، تمام شکوه و عظمت یک ملت به این وابستگی دارد که امن باشد.

فریادهای تفرقه‌افکن دشمن تبدیل به ناله‌های عاجزانه شده است

فرمانده‌کل سپاه با یادآوری اینکه همچنین دشمن نمی‌خواهد وحدت در این سرزمین باشد، افزود: فریادهای تفرقه‌افکن دشمن را که البته به ناله‌های عاجزانه تبدیل شده است، می‌بینیم؛ دشمنان از پیشرفت جامعه و رفاه مردم، ناخشنود و عصبانی هستند.

سلامی اظهار کرد: سخنان مقامات عالی رتبه نظام سلطه و رسانه‌های دروغ پراکن و فتنه انگیز قابل مشاهده است، آن‌ها اینگونه بذر فتنه در اذهان و قلوب بخشی از جامعه می‌افکنند و عده‌ای هم فریب این عملیات روانی این دشمنان می‌خورند.

وی با  تصریح اینکه ریشه‌های عصبانیت استکبار از جهشی است که ملت ایران پیدا کردند، اظهار کرد: رهاورد ما برای مردم امنیت است اما نه فقط امنیت به تنهایی بلکه معتقدیم امنیت باید توأم با آسایش، آرامش، رفاه، پیشرفت و درخشش جامعه باشد. اقداماتی از این قبیل که امروز اتفاق افتاد (جهاد آب‌رسانی) سیاست‌هایی که دشمن طراحی کرده است را درمیدان خنثی می‌کند.

این مقام ارشد سپاه با یادآوری اینکه این ۶۵۶ پروژه‌ در عرصه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، رفاهی و مذهبی هستند، گفت: علاوه بر دشمنانی که داریم، فقر و محرومیت نیز برای ما یک دشمن است و باید با آن‌ها مقابله کرد.

تا آخر پای مردم می‌مانیم

سلامی با تصریح اینکه تا آخر پای مردم می‌مانیم و هرگز صحنه خدمت‌گزاری را ترک نمی‌کنیم، گفت: در مقابل دشمنان بزرگ «أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّار» و برای مردم خود «رُحَماءُ بَينَهُم» هستیم.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: در یک دست ما شمشیر برای دفاع از امنیت مردم در مقابل دشمنان  و در دست دیگر، کار خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و زدودن گرد و غبار محرومیت است.

وی با تأکید بر اینکه خریدار ناز ملت هستیم تا لبخند رضایت بر لب آنها بنشند تا ملتی عزیز و مستغنی باشند، تاکید کرد: اجازه تضعیف و تخریب این مملکت را به کسی نمی‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره به مراسم تشییع شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: ملت ایران در آن روز مثل یک رود جاری از مهر، محبت، معرفت و ایمان، یک یوم‌الله بزرگ را در کشور خلق کردند.

سلامی با بیان اینکه شیراز یک شهر بین‌المللی و شناخته شده در جهان است و آن را به فرهنگ، هنر، علم، منطق، تمدن و حکمت می‌شناسند، اظهار کرد: حتماً باید شیراز در این شکوه و ظهور جدید تمدنی کشور و اسلام، پرچم‌دار باشد.

انتهای پیام
captcha