برپایی جشن ولادت حضرت زینب(س) در شعب بیت‌الاحزان
کد خبر: 4103357
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

برپایی جشن ولادت حضرت زینب(س) در شعب بیت‌الاحزان

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از برپایی جشنواره سالروز ولادت حضرت زینب(س) در تمام شعب این مؤسسه در سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام شاهسونیبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، امروز، 8 آذرماه از برگزاری پرشکوه جشن میلاد حضرت زینب(س) در شعب روزانه و مراکز شبانه‌روزی مؤسسه بیت‌الاحزان در سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت پاسداشت مقام اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گفت: در شرایط کنونی که دشمن به دین و اعتقادات دینی مردم هجوم آورده است، لزوم برگزاری پررنگ مناسبت‌های دینی و مذهبی بیشتر احساس می‌شود.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی به جایگاه والای حضرت زینب کبری(س) در تبیین وقایع عاشورا اشاره کرد و افزود: منزلت و جایگاه ایشان در خاندان پیامبر بسیار رفیع است تا جایی که رسول گرامی(ص) شخصاً نام ایشان را انتخاب کردند.

شاهسونی با تصریح اینکه شعب مؤسسه بیت‌الاحزان همواره در برگزاری مناسبت‌های دینی و مذهبی سنگ تمام گذاشته‌اند، گفت: از تمامی شعب و مراکز شبانه‌روزی مؤسسه درخواست داریم تا جشن میلاد عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) را پرشورتر از سال‌های قبل برگزار کنند.

انتهای پیام
captcha