بسیج پاسدار حقیقی ایران قوی است
کد خبر: 4102249
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

بسیج پاسدار حقیقی ایران قوی است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: در شرایطی که جبهه کفر علیه ایران اسلامی متحد شده بسیج بار دیگر ثابت کرد پاسدار حقیقی ایران قوی است.

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه البرز، چهارم آذر در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه این هفته کرج با اشاره به اینکه با بیان اینکه بسیجیان افرادی بی‌ادعا هستند که به دفاع از ارزش‌ها می‌پردازند و راز ماندگاری آنها حضور در همه عرصه‌های انقلاب و میدان‌های مختلف جهاد است، اظهارکرد: هشت سال دفاع مقدس، میدان جنگ فرهنگی، مقابله با بیماری کرونا، کمک‌های مومنانه و دفاع از حرم اباعبدالله(ع) از جمله میدان‌های جهادی است که بسیجیان در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه بسیج عبد صالح خدا و مطیع حق است که در همین حوادث اخیر بیشترین شهید را تقدیم امنیت کشور کرده است، افزود: تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات بازگشت به تفکر بسیجی است.

این مسئول در این بخش از سخنان خود که با تکبیر نمازگزاران همراه بود، یادآورشد: جبهه اشرار از مردم جدا است و بسیجیان در مقابل اراذل ایستاده‌اند و در شرایطی که جبهه کفر علیه ایران اسلامی متحد شده بسیج بار دیگر ثابت کرد پاسدار حقیقی ایران قوی است.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: بسیج نقش کاملی در جهاد تبیین داشته و با بصیرت مثال‌زدنی نه تنها اسیر جنگ شناختی دشمن نشد بلکه برخلاف برخی از خواص به ظاهر انقلابی که دچار خطای محاسباتی شده و در دفاع از انقلاب مردود شدند، بسیجیان عماروار وارد میدان شدند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج در حوزه بصیرت‌افزایی، دفاع و جنگ روایت‌ها ایستاده است، بیان کرد: بسیج یادگار امام راحل(ره) است که یک مدل مردمی منحصر به فرد بوده به طوری که بسیاری از کشورهای مستکبر نیز آرزوی چنین نهاد مردمی را دارند.

حیدرنیا با اشاره به اینکه بسیج نماد حضور ملی، مقاومت و بصیرت است که امروز تبدیل به فرهنگی مستحکم شده است، ابراز کرد: نه تنها ایران اسلامی بلکه بسیاری از بلاد مسلمین به این فرهنگ مستحکم افتخار می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha