معرفی بانوان خوزستانی راهیافته به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4101935
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

معرفی بانوان خوزستانی راهیافته به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن

پیرو اعلام نتایج داوری مرحله مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان، نام نمایندگان خوزستانی راه یافته به مرحله نهایی مشخص شد.

مسابقات سراسری قرآنبه گزارش ایکنا از خوزستان، پیرو اعلام نتایج داوری مرحله مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان، نام نمایندگان خوزستانی راه یافته به مرحله نهایی مشخص شد.

 بر این اساس، در رشته قرائت ترتیل، سنا منبوهی و زهرا لویمی به مرحله نهایی راه یافتند. در رشته حفظ 20 جزء قرآن، رقیه خزعلی زاده نماینده استان ما در این مسابقات خواهد بود. در رشته قرائت تحقیق، معصومه آل‌بوغبیش و در رشته حفظ کل قرآن، فائزه جلالی و فاطمه پنبه دانه‌زاده نمایندگان استان در این دوره از مسابقات هستند.

مجموعاً ۸۲ نفر در چهار رشته حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به مرحله نهایی بخش بانوان مسابقات سراسری قرآن راه یافته‌اند و بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته قرائت تحقیق ۱۶ نفر، در رشته قرائت ترتیل ۲۳ نفر، در رشته حفظ کل قرآن کریم ۲۵ نفر و در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم نیز ۱۸ نفر موفق به حضور در مرحله نهایی این مسابقات شده‌اند.

مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در بخش آقایان چهار قاری و حافظ خوزستانی به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره سراسری قرآن در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل راه پیدا کردند و بر این اساس نمایندگان خوزستان در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن، ده نفر هستند. 

 
 
انتهای پیام
captcha