راهیابی 6 البرزی به مرحله کشوری چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4101901
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

راهیابی 6 البرزی به مرحله کشوری چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از راهیابی شش نفر از فعالان قرآنی این استان به مرحله کشوری چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف خبر داد.

حجت الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: بعد از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف سرانجام شش البرزی موفق شدند که به مرحله کشوری این مسابقات قرآنی راه پیدا کنند.

وی افزود: آقایان حسین چاقمی در رشته حفظ کل، مهدی خطیب‌فر در رشته دعاخوانی، حسین عزیزی در رشته قرائت ترتیل و خانم‌ها زهرا محمدی در رشته دعاخوانی، غزاله سهیلی‌زاده و مریم سماعی در رشته قرائت تحقیق به نمایندگی از البرز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به میزبانی خوزستان در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های آوایی، بیان کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان از ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه سال جاری در اهواز برگزار می‌شود.

اشرفی، ضمن تبريک به همه راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات گفت: با توجه به سطح بالای متسابقان البرزی امید است که شاهد درخشش شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات باشیم.

انتهای پیام
captcha