اقتدار کشور نتیجه اتحاد نیروهای مسلح است
کد خبر: 4101859
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
امیر غلامعلیان:

اقتدار کشور نتیجه اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، امنیت، اقتدار و قدرت بازدارندگی را از ثمرات اتحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: علیرغم هجمه‌های مختلف، وجود تفکر بسیجی، انقلاب و نظام را بیمه کرده است و این اتحاد خاری در چشم دشمنان است.

دیدار فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش و سپاه ثارالله کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، دوم آذرماه در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک هفته بسیج، گفت: سازمان بسیج مستضعفین از زمان شکل‌گیری تاکنون منشأ خیر و برکت در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، سازندگی و... بوده است.

وى با بيان اينكه القاى تفکر بسیجی در هر سازمانی ضامن موفقیت و اقتدار آن سازمان است و هر کجا که تفکر بسیجی نهادینه شده باشد کارها موفقیت آمیز است، افزود: در ارتش جمهوری اسلامی به تفکر بسیجی اعتقاد داریم. بعضی به اشتباه تصور می‌کنند که پذرفتن تفکر بسیجی به معنای کنار گذاشتن آیین‌نامه‌های سازمانی خود است اما باید دانست تفکر بسیجی به معنای کار جهادی و انقلابی است که در همه سازمان‌ها پذیرفته است.

امیر غلامعلیان ادامه داد: اگر امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای کشور به بازدارندگی رسیده قطعاً به دلیل داشتن تفکر بسیجی و تفکر جهادی است. اگر تفکر بسیجی در بین مسئولان سیاسی و اقتصادی وجود داشته باشد و فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی به فکر خدمت به مردم باشند مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی امنیت، اقتدار و قدرت بازدارندگی را از ثمرات اتحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: علیرغم هجمه‌های مختلف، وجود تفکر بسیجی، انقلاب و نظام را بیمه کرده است و این اتحاد خاری در چشم دشمنان است.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات ارتش در جنوب شرق کشور و بیان اینکه نگاه امام راحل در تشکیل بسیج به آینده انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی بوده است، گفت: پیش‌بینی‌های امام خمینی(ره) در خصوص بسیج محقق شده است و بسیج در هر زمینه‌ای که ورود کرد بن‌بست شکن بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج امروز یک مکتب و اندیشه است، گفت: بسیجیان تهدیدات را می‌شناسند و هر کجا تهدیدی وجود داشته باشد ورود کرده و ساختاری برای حضور مردم در عرصه‌های مختلف را فراهم کرده است.

وی با اشاره به سازماندهی بسیجیان در گروه‌های مختلف کارگران، کارمندان، دانشجویان و... گفت: هر کسی که دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد بسیجی است. بسیج به معنای در میدان بودن است و امروز حضور جهادی و بدون چشم داشت بسیجیان قابل تقدیر است که اگر این نوع مدیریت بسیجی در بین مسئولان وجود داشته لاشد مشکلات حل خواهند شد.

انتهای پیام
captcha