جهاددانشگاهی خدمت به قرآن را عزت و شرف خود می‌داند
کد خبر: 4101590
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

جهاددانشگاهی خدمت به قرآن را عزت و شرف خود می‌داند

سرپرست جهاد دانشگاهی فارس گفت: خدمت به قرآن در جهاد دانشگاهی، عزت و شرف ماست و همواره در راه قرآن کریم سعی کرده‌ایم که گام‌های موثری برداریم.

امیر حسین استقلال، سرپرست جهاد دانشگاهی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، امیر حسین استقلال، سرپرست جهاد دانشگاهی فارس امروز، اول آذرماه در نشست تعاملی فعالان قرآنی استان فارس با مدیرعامل خبرگزاری ایکنا که در دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: خدمت به قرآن در جهاددانشگاهی، عزت و شرف ماست و همواره در راه قرآن کریم سعی کرده‌ایم که گام‌های موثری برداریم.

وی قرآن را یک حقیقت زنده و ثقل اکبر دانست و افزود: عدم انس کافی با قرآن کریم موجب مشکلات کنونی جامعه است و با قدم گذاشتن در راه قرآن در راه حقیقت می‌توانیم گام بر داریم.

استقلال با اشاره به شکاف عمیقی که بین جامعه ایجاد شده است و به استناد به آیه 10 سوره حشر «...رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِينَ سَبَقُونَا بِالْإِيمَانِ وَلَا تَجْعَلْ فِي قُلُوبِنَا غِلًّا لِلَّذِينَ آمَنُوا ...؛... پروردگارا بر ما و بر آن برادرانمان كه در ايمان آوردن بر ما پيشى گرفتند ببخشاى و در دلهايمان نسبت به كسانى كه ايمان آورده‏ اند [هيچ گونه] كينه‏ اى مگذار ...» گفت: با قرآن کریم و رهنمودهای آن می‌توانیم پیروزی حاصل کنیم.

وی با قدردانی از جامعه قرآنی و فعالان این عرصه در استان فارس بر ضرروت تداوم تعامل با جامعه قرآنی استان جهت ادامه فعالیت‌های فاخر قرآنی و مذهبی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha