فعالیت ۵۰ حلقه تربیتی در استان اردبیل
کد خبر: 4101320
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

فعالیت ۵۰ حلقه تربیتی در استان اردبیل

مجری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه در استان اردبیل گفت: 50 حلقه تربیتی در سراسر استان اردبیل خصوصاً در مناطق محروم، مرزی و روستایی فعال بوده و بیش از یک هزار و 100 نفر از نوجوانان دختر و پسر 11 تا 17 سال در این حلقه‌های تربیتی حضور دارند.

جلسه هم اندیشی حلقه های تربیتیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسن مهدوی، مجری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه در استان اردبیل، ۳۰ آبان‌ماه، در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان اردبیل اظهار کرد: 50 حلقه تربیتی در سراسر استان اردبیل خصوصاً در مناطق محروم، مرزی و روستایی فعال بوده و بیش از یک هزار و 100 نفر از نوجوانان دختر و پسر 11 تا 17 سال در این حلقه‌های تربیتی حضور دارند.

مجری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه در استان اردبیل افزود: بحث و گفت‌وگو پیرامون مسائل اعتقادی، اخلاق اسلامی و احکام و معارف دینی و قرآنی همزمان با برنامه‌های اردویی و اجتماعی از جمله فعالیت‌های این حلقه‌های تربیتی است.

هرمز نعمت‌زاده، مجری کشوری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه نیز در ادامه گفت:طرح فاخر فرهنگی تربیتی چهره به چهره با محوریت تربیت نسل بالنده، مومن و متعبد به ابتکار استاد فرزانه حجت‌الاسلام قرائتی و با تاکید و تائید مقام معظم رهبری از سال 88 در سطح کشور اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: مربیان دلسوز، متعهد و مجرب با تشکیل حلقه‌های تربیتی و فرهنگی زمینه رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان را با محوریت مساجد فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha