وظیفه بسیج در حوادث امروز روشنگری حقایق است
کد خبر: 4101043
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

وظیفه بسیج در حوادث امروز روشنگری حقایق است

فرمانده بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به حوادث اخیر و جنگ روایت‌ها، گفت: دشمنان با دروغ‌پردازی رسانه‌ای به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و مهم‌ترین وظیفه بسیج در این حوزه جهاد تبیین و روشنگری حقایق است.

ابوذر محمدی بسیج دانشجویی قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، ابوذر محمدی، فرمانده بسیج دانشجویی استان قزوین، یکشنبه ۲۹ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات ساختمان شهید طهرانی برگزار شد، گفت: خدمتگزاری به مردم از اهداف اصلی بسیج و بسیجیان است در همین راستا نیز، بسیج دانشجویی با هدف تربیت نیروی نخبه، فرهیخته و انقلابی روی کار آمده است تا به‌عنوان یک سرمایه اجتماعی مفید در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

وی بابیان اینکه بسیج دانشجویی استان‌قزوین به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی، در راستای تحقق منویات امامین انقلاب فعالیت دارد، تصریح کرد: بسیج دانشجویی پس از دریافت فرمان امام خمینی (ره)، دوران پرفرازونشیبی را طی کرده و امروز به نقطه بالندگی رسیده است.

این مسئول تأکید کرد: در جامعه امروزی و به‌خصوص در چند وقت اخیر شاهد هجمه‌های مختلف به‌سوی دانشجویان و جوانان هستیم، که بینش درست و صحیح و همچنین افزایش معرفت دانشجویان می‌تواند راهکاری مناسب در مقابل برنامه‌های افراد معاند در این زمینه باشد.

وی بابیان اینکه، امروز دشمنان انقلاب با شعارهای پوچ و تهی سعی دارند، قشر جوان و دانشجو را هیجانی کرده و از اهداف نظام و گام دوم انقلاب دور کنند، ادامه داد: از همین رو بسیج دانشجویی مأموریت پیداکرده تا در راستای توانمندسازی معرفتی و بصیرتی، دوره‌های مختلفی را برای قشر دانشگاهی در قالب‌های مختلف ازجمله کرسی آزاداندیشی برگزار کند.

محمدی افزود: جریانات مختلف سعی در ورود به فضا و تفکر دانشجویی دارند تا اندیشه و افکار خود را به این قشر تحمیل کنند. بسیج دانشجویی در مقابل با این جریانات سعی دارد در راستای افزایش معرفت دینی دانشجویان گام بردارد.

وی با اشاره به حوادث اخیر و جنگ روایت‌ها، گفت: دشمنان با دروغ‌پردازی رسانه‌ای به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و مهم‌ترین وظیفه بسیج در این حوزه جهاد تبیین و روشنگری حقایق است.

فرمانده بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: امسال به مناسبت هفته بسیج مسابقات علمی، جشنواره، اردوهای فرهنگی و زیارتی، نمایشگاه دستاوردهای علمی، سلسله جلسات آموزشی، کارگاه‌های تخصصی، نشست‌های علمی و پژوهشی و همایش‌های مختلف ازجمله «مظلوم مقتدر» را در دانشگاه‌های استان برگزار خواهد کرد. برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های برگزارشده در این راستا توسط بسیج دانشجویی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha