نشست هم‌اندیشی شورای هیئت‌های مذهبی کردستان برگزار شد
کد خبر: 4101031
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

نشست هم‌اندیشی شورای هیئت‌های مذهبی کردستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی شورای هیئت‌های مذهبی و هیئت شاخص استان کردستان امروز، 29 آبان‌ در مجتمع نور استان برگزار شد.

شست هم‌اندیشی شورای هیئات مذهبی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین علی علمی، رئیس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی امروز، 29 آبان‌ در نشست هم‌اندیشی شورای هیئت‌های مذهبی و هیئت شاخص استان با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: با توجه به اینکه در اکثر استان‌های کشور به صورت پراکنده درگیر اغتشاشات هستیم و در این راستا این امر استان‌های ما را تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی ما هم اکنون درگیر یک محاصره فراگیر هستیم که از سه بخش و جبهه تبلیغاتی، خبری و اقتصادی تشکیل می‌شود.

رئیس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به جبهه تبلیغاتی بیان کرد: امروز در جبهه خبر، شبکه‌های اجتماعی و در هنر فیلم، سینما، سریال و جامعه هنرمندان و سلبریتی‌های ورزشی به صورت برنامه‌ریزی شده و هماهنگ اقداماتی را انجام می‌دهند که نشانه‌ یک اقدام هماهنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی مکتوب بحث محاصره تبلیغاتی و ماهواره است که بیش از 50 درصد جامعه ما نسبت به فضای مجازی و مرجعیت خارج از کشور تمایل دارند، ادامه داد: آمار نشان می‌دهد که ما زیر 40 درصد مخاطب داخلی داریم و در این عرصه درگیر جنگ هستیم و باید اقدامات مطلوبی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام علمی افزود: امروز شبکه‌های اجتماعی ما را به شدت دچار بمباران رسانه‌ای و خبری کرده‌اند و لذا نیازمندیم تا در حوزه تبلیغ به عنوان حوزه مستقیم گروه‌ها و تشکل‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان‌ها و کشور ورود جدی داشته باشیم.

وی گفت: عرصه اقتصادی و تحریم یکی دیگر از محاصره‌هایی است که در این عرصه بانک‌ها، فروش نفت، واردات، صادرات، وارد کردن دلار و ارز و ... مجموعه اقتصادی ما را درگیر کرده و همین امر باعث شده است ما در حوزه اقتصادی درگیر یک جنگ باشیم.

رئیس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بحث جنگ مدیریتی یکی دیگر از مباحثی است که از سوی دشمن به مردم القامی‌شود که در حوزه مدیریت و برون از این بحران دچار چالش هستیم و القا دشمن این است که مسئولان نسبت به این حوزه توانمندی و توانایی و کفایت لازم را ندارند و با اهرم تحریم این موضوع را جلو می‌برند.

وی افزود: هیئت یک محفل و فضایی است که ستایشگر، مبلغ، مداح، شاعر، سخنران، مسئله گوی و فضای رسانه همه می‌توانند در آن فعالیت داشته باشند.

حجت‌الاسلام علمی در پایان به اشاره به اینکه هیئت به عنوان یک مجموعه زنده و پویایی است که امروز در جامعه فعالیت می‌کند افزود: همیشه در صحنه‌های مختلف جنگ دفاع مقدس، مدافعان امنیت و سلامت شهیدی نیست که فضای هیئات را ندیده باشد و آنان در این فضا بزرگ شده‌اند و از این فضا به عنوان یک سکو برای شهادت استفاده کرده‎اند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: در این دوران سختی و دشواری کار هیئتی‌ها بیشتر شده و مجاهدت و حضور بیشتر با قدرت در صحنه ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در این شرایط و اوضاع قرار گرفتیم باید وظایف خود را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم به انقلاب و ارزش‌های اسلامی به نحو احسن ادای تکلیف کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست مسئولان هیئات مذهبی پیرامون مسائل روز و جهاد تبیین با رئیس اداره هیئات مذهبی سازمان مرکز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام
captcha