عوامل حادثه تروریستی اصفهان دستگیر شدند
کد خبر: 4100952
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

عوامل حادثه تروریستی اصفهان دستگیر شدند

روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از شناسایی و دستگیری عوامل شهادت مدافعان امنیت در حادثه تروریستی اصفهان خبر داد.

آیین وداع با شهدای حادثه تروریستی اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان امروز، 29 آبان‌ماه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی و رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج)، عوامل تیم تروریستی حمله به مدافعان امنیت در اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

براساس این اطلاعیه، اعضای این تیم تروریستی از اراذل و اوباش درجه یک استان و دارای سابقه قضایی و وابستگی به جریان نفاق تشکیل شده بودند که با تهیه سلاح جنگی، در شامگاه ۲۵ آبان‌ماه اقدام به شهادت دو نفر از بسیجیان و یک نفر از نیروهای فراجا کردند.

در بازرسی از منازل این افراد نیز انواع سلاح گرم و سرد و بمب‌های کپسولی دست‌ساز کشف و ضبط شد.

در پایان این اطلاعیه، از همکاری مردم شهیدپرور استان و سایر دستگاه‌های اطلاعاتی، به‌ویژه اداره‌کل اطلاعات استان اصفهان تقدیر شده است.

یادآور می‌شود، شامگاه چهارشنبه، ۲۵ آبان‌ماه، راکبان یک موتورسیکلت به سمت نیروهای حافظ امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان تیراندازی کردند که در نتیجه آن، سرهنگ اسماعیل چراغی، از نیروهای فراجا و دو نیروی بسیجی به نام‌های محسن حمیدی و محمدحسین کریمی به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع پیکر این شهدای مدافع امنیت، امروز، 29 آبان‌ماه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha