اجرای 900 برنامه هفته بسیج در منطقه غرب شیراز
کد خبر: 4100698
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

اجرای 900 برنامه هفته بسیج در منطقه غرب شیراز

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از اجرای بیش از 900 برنامه طی ایام هفته بسیج در منطقه غرب توسط حوزه‌ها، کانون‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه مذکور خبر داد.

محمدبهادر علی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدبهادر علی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 28 آبان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: در سال جاری هفته بسیج با شعار «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» برگزار خواهد شد.

وی از اجرای بیش از 900 برنامه توسط این ناحیه طی ایام هفته بسیج در شیراز خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در سطح محدوده استحفاظی در منطقه غرب شیراز این ناحیه توسط حوزه‌ها، کانون‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

علی‌پور اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی بویژه یادواره‌های شهدا و آبروی محله و دیدار با خانواده معزز شهدا، برگزاری نمایشگاه‌ دستاورد‌های بسیج و‌ همچنین برنامه‌های تخصصی مربوط به رسانه و فضای مجازی جزو برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه امروزه تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین است، افزود: نشست‌های روشنگری برای آحاد جامعه هدف در سطح ادارات، مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی از بهره‌برداری کانون بسیج رسانه در هفته بسیج خبر داد و گفت: تجلیل از ورزشکاران، حضور بسیجیان در نماز جمعه و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در گلزار‌های شهدای قصردشت، محمودیه، کشن، مهدی‌آباد، احمدآباد، چوگیا و... از دیگر برنامه های این ناحیه در هفته بسیج است.

علی‌پور همچنین اجرای دومین رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی» همزمان با سراسر کشور با حضور گروه‌های جهادی این ناحیه به مدت یک هفته را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری روزهای مختلف هفته بسیج ۱۴۰۱ گفت: یکشنبه ۲۹ آبان با عنوان «بسیج سازندگی و پیشرفت»، دوشنبه ۳۰ آبان با عنوان «بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی»، سه شنبه اول آذر با عنوان «بسیج نوآوری و جهاد علمی»، چهارشنبه دوم آذر با عنوان «بسیج مردم‌سالاری، ایران قوی و مستقل»، پنجشنبه سوم آذر با عنوان «بسیج مظهر جهاد و شهادت»، جمعه چهارم آذر با عنوان «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» و شنبه پنجم آذر با عنوان «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» عناوین هفته بسیج سال ۱۴۰۱ است.

انتهای پیام
captcha