درخشش ۶ کتابدار و عضو کتابخانه‌های عمومی ایلام در سطح ملی
کد خبر: 4100236
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

درخشش ۶ کتابدار و عضو کتابخانه‌های عمومی ایلام در سطح ملی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام گفت: همزمان با سی‌امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و در مراسم بزرگداشت روز کتاب، شش کتابدار و عضو کتابخانه‌های عمومی این استان تجلیل شدند.

تجلیل از کتابدارانسمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، کتابخوانان برتر، کتابخانه‌های برتر و خیرین حوزه کتاب که با حضور رئیس‌جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از مسئولان و مدیران کشور و برگزیدگان هفته کتاب در تالار وحدت برگزار شد، شش نفر از کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان ایلام حائز رتبه‌های برتر کشور شدند.

وی گفت: در این مراسم طهورا الماسی‌زاده عضو کتابخوان برتر کشوری (در بخش کودک) از کتابخانه پیامبراعظم(ص) شهرستان ایلام، افتخار مؤمنی، کتابدار کتابخانه امیرکبیر شهرستان آبدانان به‌عنوان رابط فرهنگی برتر کشوری و زهرا احمدی، مسئول کتابخانه خیام حاضرمیل شهرستان دهلران به‌عنوان مسئول برتر کتابخانه نهادی کشور معرفی و تجلیل شدند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام تصریح کرد: در این مراسم از کلثوم وحیدی‌نیا، فاطمه بشاره صیفی و مریم گلچین مسئول و کتابداران کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان مهران در بخش کتابخانه برتر کارگروهی تجلیل شد.

حیدری ضمن تبریک به برگزیدگان حوزه کتاب و کتابداری این استان گفت: خوشبختانه کتابخانه‌های عمومی در مناطق شهری و روستایی به مراکز فرهنگی مورد اعتماد و استقبال مردم ارتقا یافته‌اند و برای رسیدن به این هدف کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها همکاری شایسته‌ای با هم دارند.

انتهای پیام
captcha