ثبت نام 266 بانوی آذربایجان غربی در طرح «مهرواره بانور»
کد خبر: 4100216
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

ثبت نام 266 بانوی آذربایجان غربی در طرح «مهرواره بانور»

راهیار منطقه‌ای بنیاد هدایت در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گفت: تاکنون 266 بانو در آذربایجان غربی در طرح «مهرواره بانور» ثبت نام کرده‌اند که در مقایسه با تعداد بانوان استان بسیار پایین است.

حجت‌الاسلام یاسین حسن‌زاده، راهیار منطقه‌ای بنیاد هدایت در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیلبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام یاسین حسن‌زاده، راهیار منطقه‌ای بنیاد هدایت در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل 24 آبان، در نشست فعالان مهرواره بانور آذربایجان غربی که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: براساس فرمایشات رهبر انقلاب، باید بانوان انقلابی و فرهیخته کشور زن ایرانی اسلامی را آنگونه که هست روایت کنند و به دشمن اجازه ندهد زن را براساس مبانی فکری خود تعریف کند و لذا در این راستا طرح «مهرواره بانور» در کشور با همکاری بنیاد هدایت و امور بانوان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این مهرواره شروع یک حرکت جمعی است و بانوان کنشگر با انتخاب یک مسئله و ثبت آن در سایت مهرواره، در این طرح عضو می‌شوند و البته در اینجا کار مهرواره تمام نمی‌شود بلکه این بانوان یک شبکه مرتبط خواهند شد و حرکت خوبی را در حوزه زنان و خانواده رقم خواهیم زد.

راهیار منطقه‌ای بنیاد هدایت در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ادامه داد: ارتباط و همکاری تبلیغات اسلامی با بانوان فعال و کنشگر استان از طریق مهرواره بانور خواهد بود و نهادهای فعال در حوزه بانوان نیز با این مهرواره همکاری می‌کنند.

وی با بیان این که تاکنون 266 بانو در آذربایجان غربی در طرح «مهرواره بانور» ثبت نام کرده‌اند که در مقایسه با تعداد بانوان استان بسیار پایین است، گفت: در طرح «مهرواره بانور» بانوان فعال مسجدی، فرهنگی، دینی و مذهبی و بانوان فعال در حوزه اشتغال، خانواده و تربیت، طرح و مسائل خود را ثبت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد: یکی از بهترین راه‌ها برای بروز و ظهور نقش بانوان در جامعه این است که بانوان برای رفع مشکلات جامعه اقدام کنند که طبق این جشنواره، نقش‌آفرینی بانوان در سطح محلات آغاز شده است.

انتهای پیام
captcha