نگاهی به فعالیت‌های سپاه فردیس در خدمت‌رسانی به محرومان
کد خبر: 4100024
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

نگاهی به فعالیت‌های سپاه فردیس در خدمت‌رسانی به محرومان

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰ خدمت جهادی در قالب گروه‌های بسیج سازندگی به نیازمندان این شهرستان ارائه شده است.

سپاه شهرستان فردیس

به گزارش ایکنا از البرز، سرهنگ احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس، 24 آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای برنامه‌های سپاه این شهرستان برای خدمت‌رسانی به محرومان گفت: با اجرای این برنامه از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰ خدمت جهادی در قالب گروه‌های بسیج سازندگی به نیازمندان این شهرستان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه این خدمات در حوزه پزشکی، اجتماعی، حمایتی، جهیزیه و... بوده است، افزود: همچنین در این بازه زمانی یک هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان و ۱۵ هزار بسته معیشتی بین افراد بی‌بضاعت توزیع شده است.

علیزاده گفت: با بازسازی و بهسازی ۲۰ واحد مسکونی نیازمندان و اجرای رزمایش جهاد امیدآفرینی که اولین دوره آن در مناطق پیک و اهری فردیس انجام شد بخشی از مشکلات مردم با کمک دستگاه‌های اجرایی مرتفع شد.

این مسئول با اشاره به برگزاری جشنواره البرز قوی همزمان با هفته بسیج اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل شش فصل بزرگ و ۴۰ موضوع در حوزه فرهنگی و هنری است و شامل جشنواره‌های رسانه‌ای، ورزشی، رویدادهای علمی و اقتصادی، دانش‌بنیان و میز خدمت می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را حفظ امنیت پایدار فرهنگی و اجتماعی، محیط‌سازی و اعتمادسازی با مشارکت عمومی، نشاط سرمایه اجتماعی، تصویر امیدآفرینی، ترغیب و تشویق جوانان و رقابت سالم و هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی برای خدمت‌رسانی به مردم ذکر کرد و گفت: برای اولین بار از نخبگان نوجوان این شهرستان خواسته شده است که محتوا از طریق عکس، تصویر نوشته با موضوع فردیس قوی تولید کنند.

فرمانده سپاه فردیس همچنین به بازدید از اردوگاه‌های راهیان پیشرفت که یک رویداد علمی و اقتصادی است اشاره کرد و افزود: نوجوانان و جوانان باید از نزدیک با پیشرفت‌های گروه صنعتی مپنا، نیروگاه مجموعه هوا و فضا و دیگر صنایع کشور آشنا شوند تا شاهد موفقیت‌ها در طول ۴۳ سال انقلاب باشند.

انتهای پیام
captcha