اعلام فراخوان جشنواره «مسجد طراز اسلامی» در البرز
کد خبر: 4099833
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

اعلام فراخوان جشنواره «مسجد طراز اسلامی» در البرز

اولین جشنواره مسجد طراز اسلامی با هدف الگونمایی و تقدیر از مساجد موفق عضو شبکه محله‌محور به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اعلام فراخوان جشنواره مسجد طراز اسلامی در این استان، اظهار کرد: این اولین جشنواره مسجد طراز اسلامی است که با هدف الگونمایی و تقدیر از مساجد موفق عضو شبکه محله‌محور به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: برای رسیدن به الگوی مسجد طراز اسلامی نیازمند کم‌ کردن فاصله‌ها هستیم و مسجد طراز اسلامی عهده‌دار نقش‌های مهمی در زمینه عبادی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی است.

این مسئول با اشاره به شیوه‌نامه تدوین شده این جشنواره، گفت: مساجد عضو شبکه جهادی محله‌محور باید برای ثبت اطلاعات مربوط به عملکرد خود، مورد ارزیابی اولیه و صحت‌سنجی از طریق نواحی مرتبط مرکز قرار گرفته و در کارگروه تخصصی ارزیابی نهایی انجام بگیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز بیان کرد: ارزیابی عملکرد مساجد براساس شاخصه‌های ابلاغی خواهد بود و مساجد موفق با اولویت رتبه‌بندی انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به مراسم اختتامیه این جشنواره یادآور شد: تقدیر از فعالان و کارگزاران مساجد برگزیده در اختتامیه جشنواره نیمه دوم دی‌ماه سال‌ جاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha