تقدیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از استاندار ایلام
کد خبر: 4099623
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

تقدیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از استاندار ایلام

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از استاندار ایلام به دلیل اهتمام در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

بهرام نیا و باقریبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از تلاش‌ها و زحمات حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام به دلیل اهتمام در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان تقدیر کرد.

در لوح تقدیر صادره از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که  توسط سرهنگ فولادی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به استاندار ایلام اعطا شد، از تلاش‌های بهرام‌نیا، استاندار ایلام به پاس تلاش در اشاعه حوزه ایثار و شهادت و برگزاری شایسته و باشکوه آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در ایلام در  تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس که به‌صورت ارتباط تصویری در محضر مقام معظم رهبری در استان‌های سراسر کشور برگزار شد، قدردانی کرد.

بهرام‌نیا، استاندار ایلام در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر توجه ویژه به حوزه ایثار و شهادت در استان، افزود: از سردار باقری و سردار کارگر، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی عملکرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام را بسیار رضایت‌بخش عنوان کرد و گفت: سرهنگ فولادی، یک مدیر پای‌کار در حوزه ایثار و شهادت است.

استاندار ایلام با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای پاسداشت یاد شهدا و ساماندهی یادمان‌های شهدا فروگذار نخواهیم بود، افزود: این جایگاه و خدمت در این راستا باعث آرامش جامعه است و امنیت روحی را برای همه ما رقم می زند.

بهرام‌نیا تأکید کرد: ساماندهی یادمان و گلزارهای شهدا در راستای مقاوم‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است و این دستاوردها الگویی منسجم برای همه مردم به ویژه نسل جوان است. آنچه که در توان داریم برای تقویت حوزه ایثار و شهادت و ساماندهی یادمان‌ها و گلزار شهدا به کار خواهیم گرفت.

سرهنگ فولادی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در این آیین از تلاش و اهتمام استاندار ایلام در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی یادمان‌های شهدا تقدیر کرد و افزود: در سفر رئیس جمهور تنها چهار میلیارد تومان برای این حوزه اختصاص یافته بود که با تلاش‌های استاندار ایلام این رقم به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت که جای قدردانی دارد.

وی گفت: در حوزه ایثار و شهادت در دولت جدید در استان تمامی مدیران و فرمانداران با تأسی از استاندار که عنایت ویژه‌ای به شهدا و ایثارگران دارند، در این حوزه پای کار هستند.

انتهای پیام
captcha