صدا و سیما کمک‌کننده جامعه باشد
کد خبر: 4099273
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

صدا و سیما کمک‌کننده جامعه باشد

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه تحول رویکردی انتطار می‌رود تا صدا و سیما جلوه‌گاه مسئولان نباشد بلکه باید کمک‌کننده به جامعه باشند، گفت: این موضوع با توجه به نقش‌آفرینان اصلی جامعه که مردم هستند محقق می‌شود.

اسماعیل قزلسفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزلسفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس امروز، 22 آبان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای این استان گفت: در گام دوم انقلاب پیشنهاد می‌شود، یکی از مهم‌ترین کارها را تربیت نقش‌آفرینان اصلی عرصه رسانه‌ای دانست.

وی تأکید کرد: تهیه‌کنندگان، کارگردان، گزارش‌گران، مجریان، گویندگان و ... می‌توانند یکی از تاثیرگذارترین افراد در مسائل اجتماعی و فرهنگی باشند.

قزلسفلی تصریح کرد: تحول رویکردی انتطار می‌رود تا صدا و سیما جلوه‌گاه مسئولان نباشد بلکه باید کمک‌کننده به جامعه باشند و این موضوع با توجه به نقش‌آفرینان اصلی جامعه که مردم هستند محقق می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس تأکید کرد: گروه‌های جهادی یکی از این نقش‌آفرینان واقعی و مردمی در جامعه هستند و در واقع حلقه میانی بین مردم و مسئولان هستند و مطمئنا رفتن به سمت آن‌ها می‌توانند هم با استقبال مردم همراه باشد و هم کمک‌کننده به نهادهای مختلف در موضوعات متنوع شود و هم درواقع جلوگاه صحیحی را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام
captcha