بسیج فرصت کشف و پرورش استعدادهای هنری را مهیا می‌کند
کد خبر: 4099272
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

بسیج فرصت کشف و پرورش استعدادهای هنری را مهیا می‌کند

فرمانده سپاه فجر فارس، یکی از فرصت‌های مهمی که سپاه و بسیج مهیا می‌کند را مربوط به کشف استعدادهای هنری و پرورش آن‌ها دانست و گفت: قشرهای بسیج با آحاد مختلف مردمی در ارتباط هستند و استعدادهای هنری بسیار زیاد و ناشناخته وجود دارد که کشف و پروش کرده‌اند و می‌تواند به عنوان نیروهای محرک هنری کمک کننده باشند.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 22 آبان در دیدار با مدیران صدا و سیمای فارس با تأکید بر لزوم هم‌افزایی بیشتر صدا سیما و گروه‌های مختلف بسیج گفت: سپاه و بسیج دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی هستند که می‌توانند در تولیدات مختلف مرکز صدا و سیمای فارس کمک کننده باشند.

وی، یکی از ظرفیت‌های مهم را مربوط به بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی خواند و افزود: این گروه‌های جهادی و بسیجیان در دل جامعه مشغول خدمت‌رسانی به محرومین و مناطق کم برخوردار هستند و روایت‌های زیبا و بسیار تاثیرگذاری دارند که می‌توان از آن‌ها بهره برد.

بوعلی با اشاره به دیگر ظرفیت‌ها اعم از روابط عمومی سپاه و تولیدات برنامه تلویزیونی فجرآفرینان، بسیج هنرمندان، بسیج رسانه و سازمان فضای مجازی بسیج و معاونت فرهنگی سپاه تصریح کرد: تولیدات فاخری توسط این مراکز تهیه می‌شود که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؛ وجود مراکز آفرینش هنری در شهرستان‌های لارستان، جهرم، کازرون و اقلید یکی از ظرفیت‌های مناسب است که می‌تواند تولیدات فاخر و ملی داشته باشند و تعداد این مراکز آفرینش هنری در آینده افزایش خواهد یافت.

فرمانده سپاه فجر، یکی از فرصت‌های مهمی که سپاه و بسیج مهیا می‌کند را مربوط به کشف استعدادهای هنری و پرورش آن‌ها دانست و گفت: قشرهای بسیج با آحاد مختلف مردمی در ارتباط هستند و استعدادهای هنری بسیار زیاد و ناشناخته وجود دارد که کشف و پروش کرده‌اند و می‌تواند به عنوان نیروهای محرک هنری کمک کننده باشند و انتظار می‌رود این استعدادها مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تجربه نیز نشان داده است ظرفیت‌های مردمی و نگاه به درون جامعه نتایج درخشان‌تری دارد، گفت: خوشبختانه بسیج نیز در دل مردم قرار دارد و همراه و همگام با مردم است.

فرمانده سپاه با اعلام آمادگی جهت کمک به راه‌اندازی یک واحد سیار افزود: تمامی این ظرفیت‌های آمادگی این را دارند تا اولویت ارتقا و توسعه صدا و سیما محقق شود نگاه ما این یک نگاه کمک کننده است و این را تکلیف خود می‌دانیم هنر اصلی این است که بتوانیم به همدیگر کمک کنیم تا ارتقا در حوزه رسانه‌ای انجام شود.

انتهای پیام
captcha