برگزاری بیش از 140 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در اردبیل
کد خبر: 4099157
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

برگزاری بیش از 140 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: به‌مناسبت هفته بسیج 35 عنوان در قالب بیش از 140 برنامه با محوریت کنگره 3400 شهید والامقام استان درشهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

هفته بسیجبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدمحمد اعتماداعجازی، فرماندار شهرستان اردبیل، ۲۲ آبان‌ماه، در جلسه ستاد گرامیداشت هفته  بسیج شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: به‌مناسبت هفته بسیج 35 عنوان در قالب بیش از 140 برنامه  با محوریت کنگره 3400 شهید والامقام استان در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

اعتماداعجازی گفت: همزمان با هفته بسیج پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان اردبیل  به بهره‌برداری می‌رسد و اکیپ پزشکی در مناطق روستایی و محروم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهند کرد.

وی گفت: هفته بسیج از29 آبان‌ماه آغاز و تا 5 آذر ادامه خواهد داشت و رزمایش جهادگران فاطمی هم در این هفته برگزار خواهد شد‌.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای والامقام و دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا و رونمایی از کتاب و برگزاری نشست هم‌اندیشی و همایش پیاده‌روی و اجرای طرح کرامت در محلات وبرگزاری میز خدمت از برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

اعتماداعجازی گفت: دستگاه‌های فرهنگی بایستی در ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه و انتقال آن به نسل امروز اهتمام جدی داشته باشند چرا که با فرهنگ و روحیه بسیجی در بسیاری از حوزه ها به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌ایم.

انتهای پیام
captcha